Feedback
I.D.: 32939584

Achizitionare de produse si accesorii IT&C pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A Romania –Ungaria si a structurilor suport

Data publicarii
28.12.18 Exista 877.915 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30121100-4 30232110-8 30213100-6 30233180-6 32252110-8
Pretul estimativ:
5.500,00 RON - 5.500,00 RON
12.000,00 RON - 12.000,00 RON
15.600,00 RON - 15.600,00 RON
13.000,00 RON - 13.000,00 RON
5.500,00 RON - 5.500,00 RON
17.000,00 RON - 17.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acestei achiziţii este reprezentat de achiziţia de produse si accesorii IT&C pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A Romania –Ungaria si a structurilor suport, astfel: Lot 1 – 1 buc. fotocopiator Lot 2 – 3 buc. imprimante laser Lot 3 – 5 buc. HDD externe Lot 4 – 10 buc. memory stick-uri Lot 5 – 2 buc. laptopuri Lot 6 - 3 buc. telefoane mobile Termenul limita pana la care se pot solicita cla...
Obiectul acestei achiziţii este reprezentat de achiziţia de produse si accesorii IT&C pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A Romania –Ungaria si a structurilor suport, astfel: Lot 1 – 1 buc. fotocopiator Lot 2 – 3 buc. imprimante laser Lot 3 – 5 buc. HDD externe Lot 4 – 10 buc. memory stick-uri Lot 5 – 2 buc. laptopuri Lot 6 - 3 buc. telefoane mobile Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 10 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionare de produse si accesorii IT&C pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A Romania –Ungaria si a structurilor suport 05.11.18
Achiziţionarea de materiale consumabile IT&C pentru Autoritatea de Management a programului Interreg V-A Romania-Ungaria şi a structurilor suport 24.06.19
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România  
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România 14.09.18
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente  
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente 14.06.18
Achiziţionarea de echipamente IT, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria pentru SPCP şi achiziţionarea de echipamente IT respectiv imprimantă etichete şi consumabile aferente, pentru Autoritatea de Management a Programului INTERREG V-A România-Ungaria şi a structurilor suport 10.09.19
Achiziţionarea de autoturisme pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A România-Ungaria -4 buc. 19.06.18
Achiziţionarea de tonere pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A România-Ungaria 03.10.18
Achiziţionarea de echipamente IT, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria pentru SPCP 15.11.18