Feedback
I.D.: 57838449

Achizitionare de echipamente si aparatura medicala specifice ambulantei de tip B1/B2

Data publicarii
11.06.21 Exista 191.432 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1
Termenul limita pentru depunere:
24.06.21
Pretul estimativ:
251.300,00 RON - 251.300,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 11.06.21 Publicat la 19.06.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
SAJ Iasi intentioneaza sa achizitioneze echipamente si aparatura medicala specifice ambulantei de tip B1/B2 -achizitionarea de echipament si aparatura pentru dotarea si echiparea ambulantelor . Facem precizarea ca autoritate contractanta a depus nota de fundamentare solicitand finantarea acestor echipamente prin cadrul proiectelor de investitii din Legea 500/2002 privind finantele publice, fapt pentru care se are in vedere ...
SAJ Iasi intentioneaza sa achizitioneze echipamente si aparatura medicala specifice ambulantei de tip B1/B2 -achizitionarea de echipament si aparatura pentru dotarea si echiparea ambulantelor . Facem precizarea ca autoritate contractanta a depus nota de fundamentare solicitand finantarea acestor echipamente prin cadrul proiectelor de investitii din Legea 500/2002 privind finantele publice, fapt pentru care se are in vedere eficentizarea procesului de contractare a echipamentelor medicale se initieaza prezenta procedura sub incidenta clauzei suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie (prin obtinerea finantarii proiectului de investitii). Semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. Avand in vedere dispozitiile Legii98/2016 privind achizitiile publice si HG NR.395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate , AC dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conformitate cu prevederile art.212, alin.(1), lit.c) din Legea 98/2016 fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica. Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca autoritatea contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acesteia si indiferent daca autoritatea contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii e care le-ar putea suferi in situatia descrisa. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile. Nr de zille pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 7 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie in vederea achizitionarii de echipamente medicale: 26 loturi 07.09.20
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie in vederea achizitionarii de echipamente medicale: 15 loturi 12.08.19
Acord-Cadru de furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale 27.09.21
PROIECTARE ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI pentru investiţia MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA ŢIBANA, JUDEŢUL IAŞI (Documentaţii pentru avize, DTAC. PTH, DDE, DTOE, verificarea tehnica a proiectării, investiţia de bază şi organizarea de şantier) PRIN PROGRAMUL ANGHEL SALIGNY 12.04.23
PROIECTARE ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI pentru investiţia MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA ŢIBANA, JUDEŢUL IAŞI (Documentaţii pentru avize, DTAC. PTH, DDE, DTOE, verificarea tehnica a proiectării, investiţia de bază şi organizarea de şantier) PRIN PROGRAMUL ANGHEL SALIGNY  
Acord-Cadru de furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale 02.11.23
Acord-Cadru de furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale  
Acord-Cadru de furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale 24.05.24
Acord-Cadru de furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale 24.05.24
Acord-Cadru de furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale 31.10.24