Feedback
I.D.: 87920806

Achizitionare de echipamente informatice, licenţe software, necesare echipei de proiect pentru finalizarea activităţilor în cadrul proiectului “Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de COVID-19 prin intermediul sistemului informatic integrat-IMMRECOVER", cod 141523

Data publicarii
11.10.23 Exista 45.963 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6 30233100-2 30233140-4 30232110-8 48000000-8
Termenul limita pentru depunere:
26.10.23
Pretul estimativ:
307.716,09 RON - 307.716,09 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1192667.pdf
  2. ModelContract_DF1192667.pdf
  3. 6- Specificatii tehnice Iasi.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea de echipamente informatice, licenţe software, necesare echipei de proiect pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul proiectului aprobat de AM POC “Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de COVID-19 prin intermediul sistemului informatic integrat-IMMRECOVER", cod 141523, beneficiar AIMM IASI, ce are ca obiectiv general al proiectului susţinerea IMM-urilor afectate de COVID-19 şi vizează continuarea act...
Achiziţionarea de echipamente informatice, licenţe software, necesare echipei de proiect pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul proiectului aprobat de AM POC “Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de COVID-19 prin intermediul sistemului informatic integrat-IMMRECOVER", cod 141523, beneficiar AIMM IASI, ce are ca obiectiv general al proiectului susţinerea IMM-urilor afectate de COVID-19 şi vizează continuarea activităţii lor în următoarea perioadă luând în considerare riscurile de recesiune economică. În caietul de sarcini, anexat prezentei strategii, sunt prezentate motivele care justifică decizia de achiziţie a produselor şi detaliile tehnice. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionare de echipamente informatice, licenţe software, necesare echipei de proiect pentru finalizarea activităţilor în cadrul proiectului “Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de COVID-19 prin intermediul sistemului informatic integrat-IMMRECOVER", cod 141523  
Achizitia de echipamente IT: 6 laptopuri, 34 de personal computer, 3 imprimante laser, 1 server, in cadrul proiectului Intarirea cooperarii transfrontaliere prin dezvoltarea unui concept comun de investigare complexa a locului faptei, Programului Operaţional Comun România – Republica Moldova 2014 – 2020. LOTUL 1: Laptopuri destinate membrilor echipei de proiect, 4 bucati in cadrul proiectului ,,Intarirea cooperarii transfrontaliere prin dezvoltarea unui concept comun de investigare complexa a locului faptei. LOTUL 2: Laptopuri cu monitor extern, 2 bucati, in cadrul proiectului Intarirea cooperarii transfrontaliere prin dezvoltarea unui concept comun de investigare complexa a locului faptei. LOTUL 3: Personal Computer (P.C.), 34 bucati, in cadrul proiectului Intarirea cooperarii transfrontaliere prin dezvoltarea unui concept comun de investigare complexa a locului faptei. LOTUL 4: Server, 1 bucata, in cadrul proiectului Intarirea cooperarii transfrontaliere prin dezvoltarea unui 18.02.21
Achizitia de echipamente IT: 2 laptopuri, 15 personal computer, 3 imprimante laser, in cadrul proiectului ,,Imbunatatirea capacitatii politiei romane si moldovene in domeniul prevenirii criminalitatii, inclusiv a infractionalitatii transfrontaliere", Programului Operaţional Comun România – Republica Moldova 2014 – 2020. LOTUL 1: Laptopuri destinate membrilor echipei de proiect, 2 bucati, in cadrul proiectului Imbunatatirea capacitatii politiei romane si moldovene in domeniul prevenirii criminalitatii, inclusiv a infractionalitatii transfrontaliere. LOTUL 2: Personal Computer, 15 bucati, in cadrul proiectului Imbunatatirea capacitatii politiei romane si moldovene in domeniul prevenirii criminalitatii, inclusiv a infractionalitatii transfrontaliere. LOTUL 3: Imprimante laser, 3 bucati, in cadrul proiectului Imbunatatirea capacitatii politiei romane si moldovene in domeniul prevenirii criminalitatii, inclusiv a infractionalitatii transfrontaliere. 11.03.21
Achizitia unui laptop destinat membrilor echipei de implementare a proiectului in cadrul proiectului ,,Intarirea cooperarii transfrontaliere prin dezvoltarea unui concept comun de investigare complexa a locului faptei, Programului Operaţional Comun România – Republica Moldova 2014 – 2020 21.06.22
Achizitia unui laptop destinat membrilor echipei de implementare a proiectului in cadrul proiectului ,,Intarirea cooperarii transfrontaliere prin dezvoltarea unui concept comun de investigare complexa a locului faptei, Programului Operaţional Comun România – Republica Moldova 2014 – 2020  
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie "CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE ŞI GESTIONAREA INTELIGENTĂ A ENERGIEI ÎN ŞCOALA PRIMARĂ DUMBRAVA, LOCAŢIA ŞCOLII PROFESIONALE LESPEZI, COMUNA LESPEZI, JUDEŢUL IAŞI" 10.11.23
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie "CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE ŞI GESTIONAREA INTELIGENTĂ A ENERGIEI ÎN ŞCOALA PRIMARĂ BURSUC DEAL, LOCAŢIA ŞCOLII GIMNAZIALE HECI, COMUNA LESPEZI, JUDEŢUL IAŞI" 10.11.23
Contract de achiziţie publică de FURNIZARE ECHIPAMENTE TIC (SĂLI DE CLASĂ) PENTRU ORGANIZAREA ÎN MEDIUL VIRTUAL PENTRU UNITĂŢI DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR/UNITĂŢI CONEXE ÎN CADRUL PROIECTULUI "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR ŞI A UNITĂŢILOR CONEXE DIN JUDEŢUL IAŞI", LINIA INVESTIŢIONALĂ I.9, 5 LOTURI 19.08.24
Contract de achiziţie publică de FURNIZARE ECHIPAMENTE TIC (SĂLI DE CLASĂ) PENTRU ORGANIZAREA ÎN MEDIUL VIRTUAL PENTRU UNITĂȚI DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR/UNITĂȚI CONEXE ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN JUDEȚUL IAȘI”, LINIA INVESTIȚIONALĂ I.9, 5 LOTURI 19.08.24
Contract de achiziţie publică de FURNIZARE ECHIPAMENTE TIC (SĂLI DE CLASĂ) PENTRU ORGANIZAREA ÎN MEDIUL VIRTUAL PENTRU UNITĂȚI DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR/UNITĂȚI CONEXE ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN JUDEȚUL IAȘI”, LINIA INVESTIȚIONALĂ I.9, 5 LOTURI 19.08.24