Feedback
I.D.: 53867047

Achizitionare bunuri si consumabile UIP (LOT I: Echipamente IT si consumabile LOT II Mobilier birou )

Data publicarii
02.02.21 Exista 214.702 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
15.02.21
Pretul estimativ:
190.796,00 RON - 190.796,00 RON
Documente participare:
  1. CAIET DE SARCINI.pdf
  2. FORMULARE .doc
  3. MODEL CONTRACT.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionare bunuri si consumabile UIP (LOT I: Echipamente IT si consumabile LOT II : Mobilier birou ) conform caietului de sarcini LOT I Echipamente IT si consumabile : Laptop 6 buc; Fax 1 buc; Multifunctională 1 buc; Toner multifunctionala 72 buc; hartie imprimanta A4 288 buc LOT II Mobilier birou : Birou: 6 buc. si Scaun 10 buc. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de d...
Achizitionare bunuri si consumabile UIP (LOT I: Echipamente IT si consumabile LOT II : Mobilier birou ) conform caietului de sarcini LOT I Echipamente IT si consumabile : Laptop 6 buc; Fax 1 buc; Multifunctională 1 buc; Toner multifunctionala 72 buc; hartie imprimanta A4 288 buc LOT II Mobilier birou : Birou: 6 buc. si Scaun 10 buc. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 8 zile. Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari pana in a 6 a zi inainte de data limita stabilita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionare bunuri si consumabile UIP (LOT I: Echipamente IT si consumabile LOT II Mobilier birou ) 15.02.21
Achizitionare bunuri si consumabile UIP (LOT I: Echipamente IT si consumabile LOT II Mobilier birou ) 14.05.21
Achizitionare bunuri si consumabile UIP (LOT I: Echipamente IT si consumabile LOT II Mobilier birou )  
Contractarea dotărilor pentru proiectul "Cresterea calitatii infrastructurii educationale la Colegiul Tehnic de Industrie Alimentara, Craiova" cod SMIS 128292: Lot 1 Mobilier scolar, Lot 2 Echipamente IT, birotica, sisteme audio-video, Lot 3 Electrocasnice Profesionale, Lot 4 Dotari si mobilier bucatarie 31.10.23
Contractarea dotărilor pentru proiectul "Cresterea calitatii infrastructurii educationale la Colegiul Tehnic de Industrie Alimentara, Craiova" cod SMIS 128292: Lot 1 Mobilier scolar, Lot 2 Echipamente IT, birotica, sisteme audio-video, Lot 3 Electrocasnice Profesionale, Lot 4 Dotari si mobilier bucatarie 31.10.23
Contractarea dotărilor pentru proiectul "Cresterea calitatii infrastructurii educationale la Colegiul Tehnic de Industrie Alimentara, Craiova" cod SMIS 128292: Lot 1 Mobilier scolar, Lot 2 Echipamente IT, birotica, sisteme audio-video, Lot 3 Electrocasnice Profesionale, Lot 4 Dotari si mobilier bucatarie 20.11.23
Furnizare echipamente IT 22.12.21
Furnizare echipamente IT 22.12.21
Furnizare si instalare 75 buc. MULTIFUNCTIONALE pentru unitati ale Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe loturi, dupa cum urmeaza: •lot 1- Multifunctionala A4= 20 buc. •lot 2- Imprimanta laser monocrom= 55 buc. 25.11.21
Furnizare si instalare 75 buc. MULTIFUNCTIONALE pentru unitati ale Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe loturi, dupa cum urmeaza: •lot 1- Multifunctionala A4= 20 buc. •lot 2- Imprimanta laser monocrom= 55 buc. 25.11.21