Feedback
I.D.: 56690110

Achizitionare aparatura digitala în cadrul proiectului cu titlul "Masuri integrate de imbunatatire a accesului la educatie al copiilor din scoli defavorizate", demarat de autoritatea contractanta din fonduri europene prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020, cod proiect POCU/74/6/18/106615

Data publicarii
06.05.21 Exista 90.605 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
13.05.21
Pretul estimativ:
104.672,26 RON - 104.672,26 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1112449.pdf
  2. Anexa 1 - Centralizator de preturi.docx
  3. Caiet de sarcini.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Potrivit Caietului de sarcini elaborat se are in vedere prin derularea prezentei proceduri Achizitionare aparatura digitala în cadrul proiectului cu titlul "Masuri integrate de imbunatatire a accesului la educatie al copiilor din scoli defavorizate", demarat de autoritatea contractanta din fonduri europene prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020, cod proiect POCU/74/6/18/106615 constand in ansamblul de produse nec...
Potrivit Caietului de sarcini elaborat se are in vedere prin derularea prezentei proceduri Achizitionare aparatura digitala în cadrul proiectului cu titlul "Masuri integrate de imbunatatire a accesului la educatie al copiilor din scoli defavorizate", demarat de autoritatea contractanta din fonduri europene prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020, cod proiect POCU/74/6/18/106615 constand in ansamblul de produse necesare autoritatii contractante conform cerintelor stabilite, cu respectarea cantitatilor si specificatiilor tehnice impuse. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 3 zile Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in cel tarziu a 2-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. MENTIUNE: 1.) Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu semna contractul aferent prezentei proceduri in conditiile in care conform contractului de finantare durata de desfasuare a proiectului se va incheia inainte de data semnarii prezentului contract (termen finalizare proiect 30.06.2021 - termen la care produsele trebuiesc livrate, puse in functiune, respectiv platite). 2.) Cu raportare la termenul imperativ de finalizare a contractului de fnantare (30.06.2021), prezentei proceduri i se vor aplica prevederile art 113 alin. 5 lit b din cadrul L 98/2016, actualizata.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionare computere digitale – laptopuri în cadrul proiectului cu titlul "Masuri integrate de imbunatatire a accesului la educatie al copiilor din scoli defavorizate", demarat de autoritatea contractanta din fonduri europene prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020, cod proiect POCU/74/6/18/106615 13.05.21
Achizitionare computere digitale – laptopuri în cadrul proiectului cu titlul "Masuri integrate de imbunatatire a accesului la educatie al copiilor din scoli defavorizate", demarat de autoritatea contractanta din fonduri europene prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020, cod proiect POCU/74/6/18/106615  
Achizitionare aparatura digitala în cadrul proiectului cu titlul "Masuri integrate de imbunatatire a accesului la educatie al copiilor din scoli defavorizate", demarat de autoritatea contractanta din fonduri europene prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020, cod proiect POCU/74/6/18/106615  
Achizitionare utilaje si echipamente în cadrul proiectului cu titlul "Infiintare gradinita cu program prelungit si after school in comuna Ghioroc, judetul Arad", demarat de autoritatea contractanta din fonduri europene prin Programul National Pentru Dezvoltare Rurala, SUBMASURA 7.2, contract de finantare nr. C0720EN00011750200612  
Achizitionare servicii de catering POCU/74/6/18/106615  
Achizitionare servicii de filmare, editare, prelucrare audio-video POCU/74/6/18/106615  
Achizitionare tablete scolare (200 buc.) cu abonament la internet pentru 24 luni inclus în cadrul proiectului cu titlul "Achiziţia de echipamente IT pentru facilitarea desfăşurării online a cursurilor de învăţământ, in Comuna Zimandu Nou", demarat de autoritatea contractanta din fonduri europene prin Programul Operaţional Competitivitate, cod SMIS 145223 25.11.21
Achizitionare pachet echipamente IT în cadrul proiectului cu titlul "Achiziţia de echipamente IT pentru facilitarea desfăşurării online a cursurilor de învăţământ, Ia Liceul Tehnologic Vasile Juncu Minis", demarat de autoritatea contractanta din fonduri europene prin Programul Operaţional Competitivitate, cod SMIS 144552 07.10.21
Achizitionare tablete scolare cu abonament la internet în cadrul proiectului cu titlul "Achiziţia de echipamente IT pentru facilitarea desfăşurării online a cursurilor de învăţământ, Ia Liceul Tehnologic Vasile Juncu Minis", demarat de autoritatea contractanta din fonduri europene prin Programul Operaţional Competitivitate, cod SMIS 144552 12.10.21
Achizitionare pachet echipamente IT în cadrul proiectului cu titlul "Achiziţia de echipamente IT pentru facilitarea desfăşurării online a cursurilor de învăţământ, in Comuna Zimandu Nou", demarat de autoritatea contractanta din fonduri europene prin Programul Operaţional Competitivitate, cod SMIS 145223