Feedback
I.D.: 67888105

Achizitii servicii de paza

Data publicarii
07.04.22 Exista 100.474 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5
Termenul limita pentru depunere:
19.04.22
Pretul estimativ:
1.627.420,64 RON - 1.627.420,64 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 08.04.22 Publicat la 12.04.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de pază sunt incluse în Anexa 2 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, a căror valoare este mai mică decât cea prevăzută la art. 7 alin. (1) lit. d) din respectiva lege, drept pentru care nu se aplică prevederile Legii 98/2016, fiind aplicabilă Procedura Operaţională internă. Serviciile de pază se achiziţionează în conformitate cu cerintele caietului de sarcini atasat. Aceste servicii sunt necesare ţinân...
Serviciile de pază sunt incluse în Anexa 2 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, a căror valoare este mai mică decât cea prevăzută la art. 7 alin. (1) lit. d) din respectiva lege, drept pentru care nu se aplică prevederile Legii 98/2016, fiind aplicabilă Procedura Operaţională internă. Serviciile de pază se achiziţionează în conformitate cu cerintele caietului de sarcini atasat. Aceste servicii sunt necesare ţinând cont de prevederile Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor şi a HG nr. 301/2012, precum şi de faptul că sumele necesare achiziţionării acestor servicii se încadrează în suma aprobata în bugetul anului 2022 la cap. 54.02 alin. 20.01.30, respectând prevederile art. 40 alin (1) din Legea finanţelor publice nr. 273/2006, cu modificările şi completările ulterioare. Numarul estimat de ore aferente duratei contractului de la data de 01.05.2022 pana la 31.12.2022 inclusiv estimat este de 72922 ore .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contractarea de servicii sociale pentru 5 loturi a câte 12 copii/tineri cu măsură de protecţie specială, găzduiţi în centre rezidenţiale – case de tip familial (Lot 1-grupa 1; Lot 2-grupa 3; Lot 3-grupa 4; Lot 4-grupa 5; Lot 5-grupa 6). 29.06.23
"CONTRACTAREA SERVICIILOR SOCIALE PENTRU UN NUMĂR DE 12 COPII/TINERI, ÎN CENTRE REZIDENŢIALE-CASE DE TIP FAMILIAL-CU O CAPACITATE DE 12 LOCURI (Lot 1 grupa 1, Lot 2 grupa 3, Lot 3 grupa 4, Lot 4-grupa 5, Lot 5-grupa 6)"; 20.10.22
Contractarea de servicii sociale pentru 13 persoane adulte cu dizabilităţi găzduite într-un centru rezidenţial – Centru de îngrijire şi asistenţă. 09.08.23
Pachet 71: Proiect. ., ex. lucrari şi asist. tehnica din partea proiectant. pe per. ex. lucrarilor pt. obiect. de invest.: Lot 1 – 11846-" Proiect tip-Construire creşă medie în oraş Sântana, judeţul Arad"- V1 combustibil gazos Lot 2 - 14035- "Proiect tip- Construire creşă mică, sat Medieşu Aurit, comuna Medieşu Aurit, judeţul Satu Mare"-V1 combustibil gazos 27.09.24
Executie lucrărilor de canalizare privind obiectivul investiţional "Reţea de canalizare Cartier de Locuinţe, Zona fostei bariere CFR" 16.09.22
Acord cadru de furnizare a fructelor, legumelor, laptelui şi produselor lactate şi produselor de panificaţie în cadrul Programului pentru şcoli al României pentru anii şcolari 2023-2024, 2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, Lotul I: Produse de panificaţie, Lotul II: Lapte şi produse lactate, Lotul III: Fructe şi legume. 27.12.23
Acord cadru de furnizare a fructelor, legumelor, laptelui și produselor lactate și produselor de panificație în cadrul Programului pentru școli al României pentru anii școlari 2023-2024, 2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, Lotul I: Produse de panificație, Lotul II: Lapte și produse lactate, Lotul III: Fructe și legume.  
Acord cadru de furnizare a fructelor, legumelor, laptelui și produselor lactate și produselor de panificație în cadrul Programului pentru școli al României pentru anii școlari 2023-2024, 2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, Lotul I: Produse de panificație, Lotul II: Lapte și produse lactate, Lotul III: Fructe și legume.  
Acord cadru de furnizare a fructelor, legumelor, laptelui și produselor lactate și produselor de panificație în cadrul Programului pentru școli al României pentru anii școlari 2023-2024, 2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, Lotul I: Produse de panificație, Lotul II: Lapte și produse lactate, Lotul III: Fructe și legume.  
Servicii de proiectare pentru elaborare documentaţii tehnico-economice şi asistenţă tehnică pentru restaurarea şi punerea în valoare a monumentului istoric Biserica de lemn cu hramul "Intrarea Maicii Domnului în Biserică", Juliţa, com. Vărădia de Mureş, jud. Arad, cod LMI AR-II-m-A-00615. 11.05.22