Servicii auxiliare achiziţiilor pentru proceduri simplificate de atribuire contracte de lucrări /produse/ servicii şi consultanta privind: elaborarea documentaţiei de atribuire: DUAE si instrucţiuni către ofertanţi , strategie de contractare, SF/DALI/caiet de sarcini, formulare, contract , definirea şi publicarea anunţului simplificat , procedura de conciliere aferenta controlului ex-ante, consultanta privind răspunsurile l...
Servicii auxiliare achiziţiilor pentru proceduri simplificate de atribuire contracte de lucrări /produse/ servicii şi consultanta privind: elaborarea documentaţiei de atribuire: DUAE si instrucţiuni către ofertanţi , strategie de contractare, SF/DALI/caiet de sarcini, formulare, contract , definirea şi publicarea anunţului simplificat , procedura de conciliere aferenta controlului ex-ante, consultanta privind răspunsurile la solicitări de clarificări, înainte de depunerea ofertei, consultanta la întocmirea proceselor verbale de accesare/deschidere/evaluare, raportul procedurii, definirea si publicarea declaraţiei de participare ,consultanta la întocmirea solicitărilor de clarificări/ comunicărilor către ofertanţi , puncte de vedere către CNSC - consultanta în vederea semnării contractului de achiziţie publica - consultanta la operarea în sistemul nou SEAP şi a formularului de integritate, definirea si publicarea anunţului de atribuire. - Asistenta/Consultanta directa la sediul AC una deplasare/luna*; * Deplasările suplimentare vor fi facturate separat funcţie de distanta în kilometri si consumul mediu estimat de carburant (10l/100 km), diurna, cazare , după caz . etapa 1: finalizarea documentaţiei achiziţiei si validarea acesteia de către ANAP ; etapa 2 : finalizare prin semnarea contractului de achiziţie publica/finalizare prin anulare maxim de 3 ori .
Reabilitare, modernizare, extindere sediu primarie- servicii de proiectare