Contractul are ca scop furnizarea de produse sanitare si echipamente cu rol in dezinfectie pentru obiectivul de investitie: "Dotarea unitatilor de invatamant din comuna Frumosu, judetul Suceava cu echipamente specifice pentru gestionarea crizei sanitare cauzate de sars-cov-2", pe loturi, respectiv:
Lot.1 Consumabile medicale - Valoare totala estimata a achizitiei este de: 78.840,33 lei fara TVA .
Masti faciale de unica ...
Contractul are ca scop furnizarea de produse sanitare si echipamente cu rol in dezinfectie pentru obiectivul de investitie: "Dotarea unitatilor de invatamant din comuna Frumosu, judetul Suceava cu echipamente specifice pentru gestionarea crizei sanitare cauzate de sars-cov-2", pe loturi, respectiv:
Lot.1 Consumabile medicale - Valoare totala estimata a achizitiei este de: 78.840,33 lei fara TVA .
Masti faciale de unica folosinta cu 3 pliuri si 3 straturi pentru copii: – valoare estimata a achizitiei este de: 57.731,10 lei fara TVA
Masti faciale de unica folosinta cu 3 pliuri si 3 straturi pentru adulti: – valoare estimata a achizitiei este de: 16.638,65 lei fara TVA
Manusi de unica folosinta diverse marimi: S,M,L – Cutie de 100 bucati: – valoare estimata a achizitiei este de: 941,18 lei fara TVA
Combinezon impermeabil refolosibil cu protectie pentru ochi: – valoare estimata a achizitiei este de: 2.268,90 lei fara TVA
Laveta microfibra de sters suprafete: – valoare estimata a achizitiei este de: 1.260,50 lei fara TVA
Lot. 2 Produse antispetice si dezinfectanti: - Valoare totala estimata a achizitiei este de: 131.340,61 lei fara TVA
Dezinfectant gel pentru igiena mainilor, pe baza de alcool min. 70% - Recipient 10L: – valoare estimata a achizitiei este de: 94.117,65 lei
Dezinfectant universal concentrat pentru suprafete – Recipient 5L: – valoare estimata a achizitiei este de: 3.420,17 lei fara TVA
Dezinfectant microaeroflora RTU 5000 ML – Recipient 5L: – valoare estimata a achizitiei este de: 17.395,23 lei fara TVA
Dozator de perete, cu senzor pentru dezinfectant maini, material inox – Recipient 1L: – valoare estimata a achizitiei este de: 13.865,55 lei fara TVA
Recipient pulverizator din plastic (pentru solutie dezinfectata suprafete ) – Recipient 1L: – valoare estimata a achizitiei este de: 1.029,41 lei fara TVA
Pres usa intrare dezinfectant: – valoare estimata a achizitiei este de: 1.512,60 lei fara TVA
Lot.3 Echipamente pentru dezinfectie - Valoare totala estimata a achizitiei este de: 88.573,90 lei fara TVA
Nebulizator profesional pentru dezinfactie: – valoare estimata a achizitiei este de: 82.026,00 lei fara TVA
Scanner temperatura termometru profesional medical IR 50 (cu montaj pe perete/trepied) – : valoare estimata a achizitiei este de: 5,539,50 lei fara TVA
Carucior curatenie profesional cu storcator si 2 galeti 25L: 4– valoare estimata a achizitiei este de: 1.008,40 lei fara TVA.
Valoarea totala estimata (LOT 1 + LOT 2 + LOT 3) pentru procedura de achizitie este de 298.754,84 lei fara TVA.
Echipamentele si produsele consumabile care se propun spre achizitionare vor fi distribuite urmatoarelor unitati scolare din comuna:
- Scoala Gimnaziala "Ion Suhane" Frumosu
- Scoala Primara Frumosu
- Gradinita cu Program Normal Nr.3 Frumosu
- Gradinita cu Program Normal Nr. 1 Frumosu
- Gradinita cu Program Normal Deia
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabiltate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin.(1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data-limita de depunere a ofertelor: 7
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, inainte de a 3 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.