Feedback
I.D.: 87662044

Achizitii dotari sali de clasa, cabinete medicale si cabinete stomatologice pentru proiectul "Amenajare spatii pentru servicrea mesei de pranz, sali "after school", reabilitare terenuri de sport, dotare cabinete stomatologice si cabinete medicale in Scoala Gimnaziala nr 1 si Scoala Gimnaziala nr 2 din Municipiul Hunedoara

Data publicarii
05.10.23 Exista 124.780 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30236000-2 33192000-2
Termenul limita pentru depunere:
24.10.23
Pretul estimativ:
131.242,00 RON - 131.242,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 05.10.23 Publicat la 18.10.23
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin această procedură Autoritatea contractantă doreşte să achiziţioneze echipamente medicale si mobilier medical pentru dotarea cabinetelor şcolare si echipamente computerizate pentru sălile de clasă, în cadrul proiectului " Amenajare spaţii pentru servirea mesei de prânz, săli "after school", reabilitare terenuri de sport, dotare cabinet stomatologice şi cabinete medicale în Şcoala Gimnaziala nr.1 şi Şcoala Gimnazială nr...
Prin această procedură Autoritatea contractantă doreşte să achiziţioneze echipamente medicale si mobilier medical pentru dotarea cabinetelor şcolare si echipamente computerizate pentru sălile de clasă, în cadrul proiectului " Amenajare spaţii pentru servirea mesei de prânz, săli "after school", reabilitare terenuri de sport, dotare cabinet stomatologice şi cabinete medicale în Şcoala Gimnaziala nr.1 şi Şcoala Gimnazială nr.2 din Municipiul Hunedoara", Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 9 – Sprijinirea regenerarii economice si sociale a comunitatilor defavorizate din Mediul urban, Prioritate de investitii 9.1 – Reducerea numarului de persoane aflate in risc de saracie si excluziune sociala, prin masuri integrate si Interventia 7.1 – POR- Amenajare spatii pentru servirea mesei de pranz, sali "after school", reabilitare terenuri de sport, dotare cabinete stomatologice si cabinete medicale, interventie prevazuta in "Strategia de Dezvoltare Locala a Municipiului Hunedoara 2018-2023" a Asociatiei GAL URBAN CORVINIA HUNEDOARA. Scopul acestei achizitii il reprezinta furnizarea si montarea (dupa caz) a dotarilor necesare, in salile de clasa, cabinete medicale şi cabinete stomatologice, pentru implementarea cu succes a proiectului " Amenajare spaţii pentru servirea mesei de prânz, săli "after school", reabilitare terenuri de sport, dotare cabinet stomatologice şi cabinete medicale în Şcoala Gimnaziala nr.1 şi Şcoala Gimnazială nr.2 din Municipiul Hunedoara", Programul Operational Regional 2014-2020- cod SMIS 140042. In cadrul proiectului mai sus mentionat se doreste achizitionarea de echipamente/dotari/mobilier necesare pentru sali de clasa, cabinete medicale si cabinete stomatologice, din cadrul cladirilor enumerate mai sus, dupa cum urmeaza: 1. LOT 4 – "mobilier cabinet medicale" cuprinzand: - 4 buc masa instrumentar; - 4 buc canapea consultatii; - 2 buc dulap instrumentar; - 4 buc birou medic cu sertare; - 8 buc scaun; - 5 buc dulapior; - 4 buc cuier; - 4 buc (chiuveta inox cu senzor si sertar); - 4 buc cos gunoi cu senzor; - 3 buc dulap fisier. 2. LOT 6 – "echipamente IT" cuprinzand : - 6 buc laptop i7; - 6 buc multifunctionala; - 2 buc tabla interactive; - 1 buc carcasa izolare fonica (atenuator de zgomot). In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu