Prin această procedură Autoritatea contractantă doreşte să achiziţioneze echipamente medicale si mobilier medical pentru dotarea cabinetelor şcolare, mobilier şcolar si echipamente computerizate pentru sălile de clasă, în cadrul proiectului " Amenajare spaţii pentru servirea mesei de prânz, săli "after school", reabilitare terenuri de sport, dotare cabinet stomatologice şi cabinete medicale în Şcoala Gimnaziala nr.1 şi Şco...
Prin această procedură Autoritatea contractantă doreşte să achiziţioneze echipamente medicale si mobilier medical pentru dotarea cabinetelor şcolare, mobilier şcolar si echipamente computerizate pentru sălile de clasă, în cadrul proiectului " Amenajare spaţii pentru servirea mesei de prânz, săli "after school", reabilitare terenuri de sport, dotare cabinet stomatologice şi cabinete medicale în Şcoala Gimnaziala nr.1 şi Şcoala Gimnazială nr.2 din Municipiul Hunedoara", Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 9 – Sprijinirea regenerarii economice si sociale a comunitatilor defavorizate din Mediul urban, Prioritate de investitii 9.1 – Reducerea numarului de persoane aflate in risc de saracie si excluziune sociala, prin masuri integrate si Interventia 7.1 – POR- Amenajare spatii pentru servirea mesei de pranz, sali "after school", reabilitare terenuri de sport, dotare cabinete stomatologice si cabinete medicale, interventie prevazuta in "Strategia de Dezvoltare Locala a Municipiului Hunedoara 2018-2023" a Asociatiei GAL URBAN CORVINIA HUNEDOARA.
Scopul acestei achizitii il reprezinta furnizarea si montarea (dupa caz) a dotarilor necesare, in salile de clasa, cabinete medicale şi cabinete stomatologice, pentru implementarea cu succes a proiectului " Amenajare spaţii pentru servirea mesei de prânz, săli "after school", reabilitare terenuri de sport, dotare cabinet stomatologice şi cabinete medicale în Şcoala Gimnaziala nr.1 şi Şcoala Gimnazială nr.2 din Municipiul Hunedoara", Programul Operational Regional 2014-2020- cod SMIS 140042. In cadrul proiectului mai sus mentionat se doreste achizitionarea de echipamente/dotari/mobilier necesare pentru sali de clasa, cabinete medicale si cabinete stomatologice, din cadrul cladirilor enumerate mai sus, dupa cum urmeaza:
1. LOT 1 – mobilier sala de mese cuprinzand:
- 10 seturi (1 set = masa 4 locuri + 4 scaune);
- 1 buc raft metallic depozitare alimente;
- 2 buc dulap depozitare.
2. LOT 2 – mobilier sala de activitati recreative cuprinzand:
- 2 buc (ansamblu spalier+plasa);
- 5 buc minge gimnastica gonflabila;
- 5 buc saltea gimnastica;
- 5 buc fotoliu tip puf;
- 2 buc mobilier buretat;
- 3 buc dulap vestiar.
3. LOT 3 – mobilier sali "after school" cuprinzand:
- 36 buc (masa 2 locuri);
- 72 buc scaun modular;
- 4 buc (dulap cu raft depozitare);
- 4 buc (dulap depozitare cu usi).
4. LOT 4 – mobilier cabinet medicale cuprinzand:
- 4 buc masa instrumentar;
- 4 buc canapea consultatii;
- 2 buc dulap instrumentar;
- 4 buc birou medic cu sertare;
- 8 buc scaun;
- 5 buc dulapior;
- 4 buc cuier;
- 4 buc (chiuveta inox cu senzor si sertar);
- 4 buc cos gunoi cu senzor;
- 3 buc dulap fisier.
5. LOT 5 – echipamente cuprinzand :
- 3 buc uscator maini sensor;
- 4 buc frigider;
- 3 buc boiler electric.
6. LOT 6 – echipamente it cuprinzand :
- 6 buc laptop i7;
- 6 buc multifunctionala;
- 2 buc tabla interactive;
- 1 buc carcasa izolare fonica (atenuator de zgomot).
7. LOT 7 – echipamente medicale cuprinzand :
- 1 buc autoclav 17 l ;
- 1 buc pupinel;
- 10 buc trusa complete (stomatologie);
- 2 buc clesti extractie;
- 6 buc termometru uz uman;
- 6 buc tensiometru uman;
- 6 buc stetoscop;
- 8 buc dozator substante dezinfectante;
- 3 buc cantar persoane;
- 1 buc recipient colecta
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.