Contractul are ca obiect achiziţia de utilaj/echipament, pentru dotarea Comunei Schela, conform caietului de sarcini care face parte integranta din documentatia de atribuire.
-Braţ articulat, extensibil, universal pentru mentenanţa stradală cu ataşamente incluse: ataşament pentru tuns pomi ornamentali, ataşament pentru tuns vegetaţie, rădăcini, şi pomi cu diametre medii şi mari;
-Motopompă ape murdare.
Prin realizarea aces...
Contractul are ca obiect achiziţia de utilaj/echipament, pentru dotarea Comunei Schela, conform caietului de sarcini care face parte integranta din documentatia de atribuire.
-Braţ articulat, extensibil, universal pentru mentenanţa stradală cu ataşamente incluse: ataşament pentru tuns pomi ornamentali, ataşament pentru tuns vegetaţie, rădăcini, şi pomi cu diametre medii şi mari;
-Motopompă ape murdare.
Prin realizarea acestei investitii, produsele achizitionate sunt destinate urmatoarelor operatiuni:
-Intretinerea spatiilor verzi, a zonelor de-a lungul strazilor si a santurilor aferente prin indepartarea vegetatiei nedorite. Echipamentul „Brat articulat, extensibil, universal pentru mentenanta stradala cu atasamente incluse: atasament pentru tuns pomi ornamentali, atasament pentru tuns vegetatie, radacini, si pomi cu diametre medii si mari” va functiona prin atasare la tractorul detinut de primarie, care se regaseste in inventarul domeniului public. Echipamentul cu accesoriile incluse va fi folosit la toaletarea drumurilor comunale, a gardurilor vii, pomilor ornamentali, pomilor/copacilor existenti de-a lungul drumurilor din aria de administrare a primariei.
-Salubrizarea (intretinerea ) zonelor verzi, a santurilor, prin indepartarea excesului de apa ca urmare a inundatiilor produs de apele pluviale si evitarea colmatarii rigolelor si podetelor. Pentru a evita blocaje in activitatea publica dar si pentru protejarea spatiilor verzi si a zonei carosabile in aceste situatii se va interveni cu „motopompa pentru ape murdare”.
Proiectul în cadrul căruia se derulează contractul este finanţat pe Programul National de Dezvoltare Rurala Submasura 19.2 “ Sprijin pentru implementarea actiunilor in cadrul Strategiei de Dezvoltare Locala” si face obiectul Contractului de Finantare nr.C1920074X210821802429.
Autoritatea contractantă va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari conform art. 161 alin.(2) din Legea 98/2016, cu 3 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Termenul pana la data care se poate solicita clarificari este de 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.