Feedback
I.D.: 38311358

Achizitie utilaj tip buldoexcavator in Comuna Arsura, Judetul Vaslui

Data publicarii
09.09.19 Exista 125.224 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
43200000-5
Pretul estimativ:
336.134,45 RON - 336.134,45 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1 buc. BULDOEXCAVATOR cu o putere a motorului de minim 70CP; Accesorii: 1 buc. Cupa multifunctionala - capacitate intre 1,0 si 1,2 mc pentru incarcare, descarcare, impingere si bascularea materialului (nisip, pamant, balast, asfalt, beton etc.); 1 buc. Instalatie hidraulica pentru picon necesara pentru folosirea accesoriilor hidraulice; 1 buc Cupă excavare cu latime intre 600 si 650 mm cu dinti pentru excavarea solului; 1 ...
1 buc. BULDOEXCAVATOR cu o putere a motorului de minim 70CP; Accesorii: 1 buc. Cupa multifunctionala - capacitate intre 1,0 si 1,2 mc pentru incarcare, descarcare, impingere si bascularea materialului (nisip, pamant, balast, asfalt, beton etc.); 1 buc. Instalatie hidraulica pentru picon necesara pentru folosirea accesoriilor hidraulice; 1 buc Cupă excavare cu latime intre 600 si 650 mm cu dinti pentru excavarea solului; 1 buc. Cupla rapida pentru interschimbarea accesoriilor; 1 buc. Lama zapada profesionala cu orientare hidraulica fata de axul drumului, lungime intre 2200 si 2800 mm servicii de punerea in functiune a utilajului la livrare la sediul beneficiarului; instruirea personalului deservent al beneficiarului la sediul acestuia; asigurarea de service autorizat de fabrica furnizoare si asistenta tehnica in perioada de garantie (2 ani); Durata maxima de interventie este de maxim 96 de ore de la notificare (scrisa sau telefonica); Asigurare piese schimb pe o perioada de 10 ani de la punerea in functiune a utilajului; Durata prezentului contract este de maxim 26 luni, incepand cu data emiterii Ordinului de livrare, din care: 2 luni termenul maxim de livrare a produselor, punere in functiune si instruirea personalului deservent, incepand cu data emiterii Ordinului de livrare, iar 24 luni perioada de garantie incepand cu data semnarii procesului verbal de receptie si punere in functiune a produselor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu