Feedback
I.D.: 41203265

Achizitie utilaj pentru proiectul PNDR "Achiziţie utilaj specializat pentru serviciul public de gospodărire comunala, in comuna Prundu, judeţul Giurgiu"

Data publicarii
14.01.20 Exista 55.697 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
43310000-9
Termenul limita pentru depunere:
30.01.20
Pretul estimativ:
759.870,69 RON - 759.870,69 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1074256.pdf
  2. _formulare .docx
  3. _model contract .docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca obiect achiziţia unui utilaj multifuncţional, pentru dotarea Seviciului Public de Gospodarire Comunala, utilizat pentru tractare si trasport echipamente si materiale, deszăpezire si imprastire material antiderapant, intretinere si igienizare drumuri pubice. Utilajul este dotat cu urmatoarele acesorii si echipamente: - Bena/Suprastructura basculabila; - Plug pentru deszăpezire; - Perie frontala; - ...
Contractul are ca obiect achiziţia unui utilaj multifuncţional, pentru dotarea Seviciului Public de Gospodarire Comunala, utilizat pentru tractare si trasport echipamente si materiale, deszăpezire si imprastire material antiderapant, intretinere si igienizare drumuri pubice. Utilajul este dotat cu urmatoarele acesorii si echipamente: - Bena/Suprastructura basculabila; - Plug pentru deszăpezire; - Perie frontala; - Instalatie de spalat/stropit; - Echipament frontal pentru cosire si toaletare copaci. Utilajul propus a se achiziţiona prin proiect va deservi intreaga populaţie a comunei prin furnizarea unor servicii necesare comunităţii si anume: servicii publice de deszăpezire si de asigurare a curăţeniei stradale, amenajari peisagere in cadrul spatiilor verzi, precum si alte tipuri de amenajari si lucrări de intretinere a spatiilor publice din cadrul Comunei Prundu. Proiectul in cadrul caruia se deruleaza contractul este finantat pe Programul National de Dezvoltare Rurala, Submasura 19.2- Sprijin pentru implementarea actiunilor in cadrul strategiei de dezvoltare locala si face obiectul Contractului de Finantare nr.C1920074X212931906906 din 29.10.2019. Termenul limita de raspuns din partea Autoritatii contractante la solicitarea de clarificari – 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari: 11 zile (inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie utilaj pentru proiectul PNDR "Achiziţie utilaj specializat pentru serviciul public de gospodărire comunala, in comuna Prundu, judeţul Giurgiu"  
Achizitie buldoexcavator cu accesoriile necesare in cadrul proiectului : ”Achizitie utilaje intretinere drum de catre comuna Toporu, judetul Giurgiu” 11.09.18
Executie lucrari de Reabilitare, Modernizare si Extindere Scoala Gimaniziala nr. 2 (clasele I – VIII) in Comuna ROATA DE JOS, Satul CARTOJANI 10.04.18
Executie lucrari de Reabilitare, Modernizare si Extindere Scoala Gimaniziala nr. 2 (clasele I – VIII) in Comuna ROATA DE JOS, Satul CARTOJANI  
Proiectare şi execuţie în cadrul proiectului "LUCRĂRI DE MODERNIZARE SISTEM DE ILUMINAT PUBLIC IN LOCALITATILE COPCIU, VALEA PLOPILOR SI NAIPU DIN COMUNA GHIMPAŢI, JUDEŢUL GIURGIU" 23.07.20
Proiectare şi execuţie în cadrul proiectului "LUCRĂRI DE MODERNIZARE SISTEM DE ILUMINAT PUBLIC IN LOCALITATILE COPCIU, VALEA PLOPILOR SI NAIPU DIN COMUNA GHIMPAŢI, JUDEŢUL GIURGIU" 23.07.20
Achiziţie utilaje in cadrul proiectului "ACHIZIŢIE AUTOSPECIALĂ CU REMORCĂ PENTRU GESTIONAREA DEŞEURILOR COMUNALE" 28.06.24
Execuţie lucrări pentru obiectivul “RENOVARE ŞI EFICIENTIZARE ENERGETICĂ A DISPENSARULUI UMAN ÎN COMUNA HOTARELE" 31.07.23
Furnizare utilaj multifuncţional prevăzut cu lamă de zăpadă, RSP, perie frontală şi echipament de tăiat vegetaţie (de tip mulag) 19.08.24
Furnizare utilaj multifuncţional prevăzut cu lamă de zăpadă, RSP, perie frontală şi echipament de tăiat vegetaţie (de tip mulag) 19.08.24