Feedback
I.D.: 33896633

,,ACHIZITIE UTILAJ PENTRU ÎNTREŢINERE ŞI GOSPODĂRIRE COMUNALĂ ÎN COMUNA SOMEŞ ODORHEI, JUDEŢUL SĂLAJ” – AUTOVIDANJE

Data publicarii
18.02.19 Exista 15.986 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42990000-2
Termenul limita pentru depunere:
06.03.19
Pretul estimativ:
226.729,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1037868.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de furnizare avand ca obiect: Furnizarea unei autovidanje incadrul proiectului ,,ACHIZITIE UTILAJ PENTRU ÎNTREŢINERE ŞI GOSPODĂRIRE COMUNALĂ ÎN COMUNA SOMEŞ ODORHEI, JUDEŢUL SĂLAJ Cantitatile de produse si specificatiile/caracteristicile tehnice minimale solicitate se regasesc in Caietul de sarcini ce face parte integran...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de furnizare avand ca obiect: Furnizarea unei autovidanje incadrul proiectului ,,ACHIZITIE UTILAJ PENTRU ÎNTREŢINERE ŞI GOSPODĂRIRE COMUNALĂ ÎN COMUNA SOMEŞ ODORHEI, JUDEŢUL SĂLAJ Cantitatile de produse si specificatiile/caracteristicile tehnice minimale solicitate se regasesc in Caietul de sarcini ce face parte integranta din documentatia de atribuire. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari ale duratei de livrare ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii furnizarii produselor din motive care nu pot fi controlate de catre contractant, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari ale caracteristicilor tehnice ale produselor (numai atunci cand noile caracteristici sunt cel putin egale sau superioare caracteristicilor tehnice stabilite initial); modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de inlocuirea/schimbarea contractantului; De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica. Termenul limita la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, venite din patea operatorilor economici, este de 5 zile inainte data limita de depunerea a ofertelor ce se va mentionata in anuntul de participare asociat. Numarul de zile până la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de utilaje pentru dezvoltarea serviciului de gospodărie comunală a Comunei Sălăţig din Judeţul 22.05.19
Furnizare buldoexcavator in cadrul proiectului „ACHIZITIE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL IN VEDEREA DOTARII SERVICIULUI DE INTRETINERE AL SPATIILOR PUBLICE IN COMUNA LOZNA, JUDETUL SALAJ” 25.07.18
Furnizare tractor cu echipamente accesorii in cadrul proiectului „ACHIZITIE TRACTOR IN VEDEREA DOTARII SERVICIULUI PUBLIC DE DESZAPEZIRE SI INTRETINERE SPATII VERZI IN COMUNA ZALHA, JUDETUL SALAJ” 05.11.18
Furnizare buldoexcavator cu echipamente accesorii în cadrul proiectului: ”ACHIZITIE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL IN VEDEREA DOTARII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRITATE AL COMUNEI TREZNEA, JUDETUL SALAJ” 18.07.18
Furnizare buldoexcavator cu echipamente accesorii in cadrul proiectului „ACHIZITIE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL IN VEDEREA DOTARII SERVICIULUI PUBLIC DE GOSPODARIRE COMUNALA A COMUNEI HERECLEAN, JUDETUL SALAJ” 13.07.18
Furnizare buldoexcavator cu echipamente accesorii în cadrul proiectului: ”ACHIZITIE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL IN VEDEREA DOTARII SERVICIULUI PUBLIC DE GOSPODARIRE COMUNALA A COMUNEI BANISOR, JUDETUL SALAJ” 13.07.18
Furnizare tractor cu echipamente accesorii in cadrul proiectului ,, ACHIZITIA DE UTILAJE PENTRU LUCRARI DE INTRETINERE ŞI GOSPODĂRIRE PUBLICĂ ÎN ORAŞUL CEHU SILVANIEI, JUDEŢUL SĂLAJ "  
Furnizare buldoexcavator în cadrul proiectului „ACHIZIŢIE UTILAJ PENTRU ÎNTREŢINERE ŞI GOSPODĂRIRE COMUNALĂ ÎN COMUNA ALMAŞU, JUDEŢUL SĂLAJ” 22.01.19
Furnizare buldoexcavator în cadrul proiectului „ACHIZIŢIE UTILAJ PENTRU ÎNTREŢINERE ŞI GOSPODĂRIRE COMUNALĂ ÎN COMUNA ALMAŞU, JUDEŢUL SĂLAJ” 04.02.19
Furnizare buldoexcavator în cadrul proiectului „ACHIZIŢIE UTILAJ PENTRU ÎNTREŢINERE ŞI GOSPODĂRIRE COMUNALĂ ÎN COMUNA ALMAŞU, JUDEŢUL SĂLAJ” 18.02.19