Scopul achizitionarii utilajului este de dotare a SERVICIULUI PUBLIC DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT DE INTERES LOCAL DIN COMUNA SECARIA, JUDETUL PRAHOVA cu un utilaj de tip tractor, cu accesorii - remorca si lama pentru zapada - necesar pentru deservirea domeniului public si privat al comunei Secaria pentru servicii specifice de gospodarire comunala, deszapeziri, decolmatare santuri, interventii in cazul apar...
Scopul achizitionarii utilajului este de dotare a SERVICIULUI PUBLIC DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT DE INTERES LOCAL DIN COMUNA SECARIA, JUDETUL PRAHOVA cu un utilaj de tip tractor, cu accesorii - remorca si lama pentru zapada - necesar pentru deservirea domeniului public si privat al comunei Secaria pentru servicii specifice de gospodarire comunala, deszapeziri, decolmatare santuri, interventii in cazul aparitiei unor situatii de urgenta. Utilajul va fi folosit exclusiv in scopuri de utilitate publica intr-o activitate negeneratoare de profit.
Prin realizarea acestui contract se urmareste asigurarea urmatoarelor tipuri de activitati de interventie in situatii de urgenta si gospodarire comunala:
- Modernizarea, exploatarea si intretinerea strazilor, drumurilor, podurilor si trotuarelor pietonale, posibilitatea de a realiza pietruirea drumurilor comunale, decolmatarea si profilare santuri;
- Amenajarea si intretinerea zonelor verzi, a parcurilor publice, a terenurilor de sport, a locurilor de agrement si a terenurilor de joaca pentru copii; încărcat, descărcat diverse materiale (inclusiv materiale rezultate în urma operaţiunilor de igienizare a spatiilor publice);
- Efectuarea in regie proprie a operatiunilor de deszapezire a drumurilor comunale si preintampinarea formarii poleiului si a ghetii, deblocarea drumurilor comunale şi săteşti în caz de înzăpezire;
- Lucrari de igienizare a izlazurilor comunale
- Posibilitatea de interventie rapida in cazuri de necesitate impuse de fenomene meteorologice nefavorabile sau dezastre naturale, inlaturarea efectelor alunecarilor de teren, indepartarea de pe partea carosabila a diverselor obstacole aduse de furtuni si vijelii - îndepărtarea copacilor căzuţi sau a materialelor care ar bloca traficul pe drumurile publice, evacuarea pământului şi a pietrişului rezultat după ploi puternice
- Participarea la acţiuni de salvare în caz de inundaţii.
Multitudinea de functii pe care acesta le va putea indeplini se va realiza prin posibilitatea de montare de diferite accesorii pe utilajul de baza, achizitionate impreuna cu utilajul, in concordanta cu scopul viitoarelor actiuni necesare, asa cum au fost descrise anterior.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 4 zile inainte de depunerea ofertelor.