Feedback
I.D.: 96210549

Achizitie taxa participare conferinta achizitii publice

Data publicarii
17.04.24 Exista 82.587 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
80000000-4
Pretul estimativ:
920,00 RON - 920,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
CONFERINŢA NAŢIONALĂ DE ACHIZIŢII PUBLICE cu tema: impactul noutaţilor legislative, asupra derulării achiziţiilor publice 16 - 17 mai 2024, Bucureşti, Centrul de conferinţe Hotel Caro SUBIECTE ŞI TEME în dezbatere: OUG 3/2024 pentru modificarea şi completarea OUG 19/2022 privind unele măsuri referitoare la garanţiile de bună execuţie constituite în cadrul contractelor de achiziţie publică şi al contractelor sectoriale şi pe...
CONFERINŢA NAŢIONALĂ DE ACHIZIŢII PUBLICE cu tema: impactul noutaţilor legislative, asupra derulării achiziţiilor publice 16 - 17 mai 2024, Bucureşti, Centrul de conferinţe Hotel Caro SUBIECTE ŞI TEME în dezbatere: OUG 3/2024 pentru modificarea şi completarea OUG 19/2022 privind unele măsuri referitoare la garanţiile de bună execuţie constituite în cadrul contractelor de achiziţie publică şi al contractelor sectoriale şi pentru abrogarea Legii nr. 69/2016 privind achiziţiile publice verzi Obligaţii privind criteriile ecologice aplicabile categoriilor de produse care au impact asupra mediului pe durata întregului ciclu de viaţă, conform Ordin ANAP nr. 2.395/2023. Iniţierea activităţii de control ex ante, emiterea deciziei de verificare şi înştiinţarea autorităţii/entităţii contractante (HG nr.1330/ dec 2023). Estimarea valorii contractelor finanţate din fonduri publice şi a celor finanţate din fonduri europene. Excepţiile prevăzute de lege şi cazuri de aplicare a procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare. Aplicarea criteriilor de atribuire în funcţie de praguri şi de obiectul contractului. Achiziţia directă şi procedura proprie; praguri, obligaţii şi diferenţe. Modificarea contractelor, introducerea unor noi subcontractanţi şi ajustarea preţurilor. Modificări substanţiale vs. modificări nesubstanţiale; înlocuirea contractantului; plata directă a subcontractantului; Verificări ex-post; contravenţii în materia achiziţiilor publice. Interpretă
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de elaborare documentaţii tehnico-economice fazele "P.A.C. + P.O.E. şi Proiect Tehnic + Detalii de Execuţie – PThDE" şi Asistenţă tehnică din partea proiectantului aferente obiectivului de investiţii "Construire Secţii Obstetrică Ginecologie şi Neonatalogie, Secţie Chirurgie Infantilă, Secţie Pediatrie din incinta Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Arad" mun. Arad, str. Andrenyi Karol  
Servicii de proiectare pentru elaborarea documentatiei tehnico-economice faza SF aferenta investitiei „Modernizare DJ 709G, inclusiv pod Mures, pentru functiunea de Centura Est Arad” 04.12.17
Servicii de proiectare pentru elaborarea documentatiei tehnico-economice faza SF aferenta investitiei „Modernizare DJ 709G, inclusiv pod Mures, pentru functiunea de Centura Est Arad”  
Servicii de proiectare pentru elaborarea documentației tehnico-economice faza SF aferentă investiției „Modernizare DJ 709G, inclusiv pod Mureș, pentru funcțiunea de Centura Est Arad”  
Servicii de elaborare D.A.L.I.+P.T.+D.E. şi Asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru investiţia "RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ A CLADIRII SPITALULUI CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ARAD"  
Servicii de elaborare D.A.L.I. + P.Th. + D.E. şi servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului, în vederea realizării investiţiei "Lucrări complementare" pentru obiectivul de investiţii "Sistem de climatizare la parter şi etaj – Sediu CJ Arad, mun. Arad, B-dul Revoluţiei, nr. 81"  
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice "Centru de zi cu functiuni multiple"  
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor  
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor  
servicii de întocmire DALI pentru obiectivul "Modernizare pavilioane detenţie" – Penitenciarul ARAD" 16.02.21