Feedback
I.D.: 50746959

Achizitie tablete pentru uz scolar cu conexiune la internet necesare facilitării activităţilor didactice la distanţă in cadrul Comunei Măgurele, Judetul Prahova

Data publicarii
20.10.20 Exista 206.789 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213200-7
Termenul limita pentru depunere:
30.10.20
Pretul estimativ:
257.300,00 RON - 257.300,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 20.10.20 Publicat la 28.10.20 Publicat la 29.10.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului il constituie: a) Achizitionarea a 310 bucati Tablete PC cu conexiune la internet nelimitat pe o perioada de 24 luni, conform specificatiilor tehnice precizate in Caietul de sarcini; b) Servicii de punere in functiune a produselor la livrare la sediul beneficiarului (SIM inserat, serviciile de internet active şi PIN dezactivat); c) Instruirea personalului deservent al beneficiarului la sediul ac...
Obiectul contractului il constituie: a) Achizitionarea a 310 bucati Tablete PC cu conexiune la internet nelimitat pe o perioada de 24 luni, conform specificatiilor tehnice precizate in Caietul de sarcini; b) Servicii de punere in functiune a produselor la livrare la sediul beneficiarului (SIM inserat, serviciile de internet active şi PIN dezactivat); c) Instruirea personalului deservent al beneficiarului la sediul acestuia; d) Asigurarea de service autorizat de fabrica furnizoare si asistenta tehnica in perioada de garantie (2 ani/24 luni); In cazul unei defectiuni a produsului, pana la repararea acesteia, furnizorul va inlocui produsul defect cu unul functional pe perioada temporara de reparatie. Durata maxima de interventie este de maxim 96 de ore de la notificare (scrisa sau telefonica); Asigurare piese schimb pe o perioada de 3 ani de la punerea in functiune a produselor. • Termenul pana la care operatorii economici pot solicita clarificari este de 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor; • Autoritatea contractanta va raspunde o singura data, in mod clar si complet, tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 3 zile. • Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub) Durata prezentului contract este de maxim 25 luni, incepand cu data emiterii Ordinului de livrare, din care: 30 zile - termenul maxim de livrare a produselor, punere in functiune si instruirea personalului deservent, incepand cu data emiterii Ordinului de livrare, iar 24 luni perioada de garantie incepand cu data semnarii procesului verbal de receptie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“Achiziţia de echipamente IT mobile de tip tabletă şi abonament lunar la internet şi a altor echipamente/ dispozitive electronice necesare desfăşurării activităţilor de învăţare on-line în cadrul unităţilor de învăţământ din comuna Tomşani" 06.10.20
Echipamente mobile de tip tabletă cu abonament lunar pentru o perioada de 24 luni – 289 buc din cadrul proiectului “Achiziţia de echipamente IT mobile de tip tabletă şi abonament lunar la internet şi a altor echipamente necesare desfăşurării activităţilor de învăţare on-line 22.10.20
“Achiziţia de echipamente IT mobile de tip tabletă şi abonament lunar la internet şi a altor echipamente/ dispozitive electronice necesare desfăşurării activităţilor de învăţare on-line în cadrul unităţilor de învăţământ din comuna Tomşani" 06.10.20
Achizitia de tablete scolare si echipamente IT 08.02.21
Tablete şcolare şi echipamente IT pentru desfăşurarea activităţii didactice 25.01.21
Centrifuga laborator medical - 1 buc 11.12.18
CONTRACT DE FURNIZARE avand ca obiect SISTEM TEHNIC DE SECURITATE ELECTRONIC IMOBIL ASSC PLOIESTI, PIATA EROILOR NR. 1A 18.05.18
Achizitie dezinfectanti si echipamente de protecţie medicală pentru scolile din comuna Berceni 17.03.22
Achizitie dezinfectanti si echipamente de protecţie medicală pentru scolile din comuna Berceni 14.07.22
ACHIZIŢIONAREA DE AUTOVEHICULE NEPOLUANTE DE TRANSPORT PERSOANE MICROBUZE ELECTRICE PENTRU TRANSPORTUL ELEVILOR DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR PRIN PROIECTUL "ŞAH" 21.11.23