Descrierea contractului: Primaria Municipiului Onesti, cu sediul in localitatea Onesti, B-dul Oituz, nr. 17, judet Bacau, cod de identificare fiscala 4353250, intentioneaza sa achizitioneze prin cumparare directa in conformitate cu prevederile art. 19 din OUG nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu mod...
Descrierea contractului: Primaria Municipiului Onesti, cu sediul in localitatea Onesti, B-dul Oituz, nr. 17, judet Bacau, cod de identificare fiscala 4353250, intentioneaza sa achizitioneze prin cumparare directa in conformitate cu prevederile art. 19 din OUG nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, produse pentru intretinerea calitatii ape din piscine dupa cum urmeaza: 40 buc. folie cu pastile pentru determinarea pH-ului, pt. aparat SCUBA II, 40 buc. folie cu pastile pentru determinarea clorului liber din apa(DPDI), pt. aparat SCUBA II, 40 buc. folii cu pastile pentru determinarea clorului total din apa(DPD3), pt. aparat SCUBA II, 200 litri solutie antialge, 100 litri solutie floculant lichid, 100 litri solutie degresant pentru borduri si pereti, 50 kg comprimate triclor pentru piscine mici. Ofertantii interesati vor posta pe SEAP- in vederea demararii achizitiei - produsele pe care le ofera si in scopul identificarii acestora, vor transmite la adresa de email aprovizionare@onesti.ro pana la data de 21.07.2015 denumirea sub care au postat produsele in catalogul electronic.Oferta va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata durata de valabilitate a ei. Fata de cele precizate, va rugam sa ne transmiteti oferta dvs. de pret care trebuie sa contina cel putin urmatoarele informatii: 1)Datele de identificare ale societatii (CUI, adresa, nr. de inmatriculare, cont TREZORERIE); 2) Pretul unitar fara TVA al produselor; 3 )Daca societatea este platitoare de TVA ; 4) Perioada de livrare a produselor solicitate, de la data transmiterii comenzii; 5) Conditiile / termen de plata; 6) Valabilitatea ofertei; 7) Datele de contact ale persoanei din cadrul unitatii dvs. desemnata a se implica in relatia cu Primaria Municipiului Onesti. Data limita pentru depunerea ofertei este: 21.07.2015, prin urmatoarele modalitati: e-mail: aprovizionare@onesti.ro; fax: 0234/313911 sau registratura Primariei Onesti cu mentiunea Pentru Serv. Tehnic Gospodarie Aprovizionare Materiale . Oferta de pret va include costul transportului pana la sediul autoritatii contractante.