Primaria Municipiului Onesti, cu sediul in localitatea Onesti, B-dul Oituz, nr. 17, judet Bacau, cod de identificare fiscala 4353250, intentioneaza sa achizitioneze prin cumparare directa in conformitate cu prevederile art. 19 din OUG nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile...
Primaria Municipiului Onesti, cu sediul in localitatea Onesti, B-dul Oituz, nr. 17, judet Bacau, cod de identificare fiscala 4353250, intentioneaza sa achizitioneze prin cumparare directa in conformitate cu prevederile art. 19 din OUG nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, stampile dreptunghiulare pe suport de lemn, cu text si amprente stampila cu text(dreptunghiulare si model R30), dupa cum urmeaza: 3 bucati stampila dreptunghiulara de lemn, cu text, dimensiuni- 15mm/5mm, inscriptionate cu :„Filiala nr. 1”(o buc.), „Sectia copii”(o buc.) si „Sectia adulti”(o buc.); 2 buc. stampila dreptunghiulara pe suport de lemn, cu text, cu dimensiuni de 30mm/5mm, cu inscriptiile :„Sala lectura adulti”(o buc.) si „Sala lectura copii”( o buc.); 3 buc. amprenta stampila colop sau trodat, model R30, cu dispozitiv si tusiera, cu text, avand inscriptia:„ PRIMARIA ONESTI- PIATA AGROALIMENTARA”, numerotate (pe centrul stampilei) cu nr. 1, 2, respectiv nr.3; 2 buc. amprenta stampila colop sau trodat, model R30, cu dispozitiv si tusiera, cu text, avand inscriptia :„ BIBLIOTECA MUNICIPALA - JUD BACAU(pe margine) si„ Radu Rosetti Onesti (in cercul interior); o buc. amprenta stampila dreptunghiulara, dimensiuni -38mm/14mm cu inscriptia: „BIBLIOTECA MUNICIPALA”(pe primul rand), „Radu Rosetti”(pe randul din mijloc, intre ghilimele) si „ONESTI“(pe ultimul rand) .Dimensiunile caracterelor cu care vor fi inscriptionate stampilele vor fi stabilite de fabricant, in functie de dimensiunile fiecarei stampile. Fata de cele precizate, va rugam sa ne transmiteti oferta dvs. de pret care trebuie sa contina cel putin urmatoarele informatii: 1)Datele de identificare ale societatii (CUI, adresa, nr. de inmatriculare, cont TREZORERIE); 2) Pretul unitar fara TVA al produselor; 3 )Daca societatea este platitoare de TVA ; 4) Perioada de livrare a produselor solicitate, de la data transmiterii comenzii; 5) Conditiile / termen de plata; 6) Valabilitatea ofertei; 7) Datele de contact ale persoanei din cadrul unitatii dvs. desemnata a se implica in relatia cu Primaria Municipiului Onesti. Data limita pentru depunerea ofertei este: 23.04.2015, prin urmatoarele modalitati: e-mail: aprovizionare@onesti.ro; fax: 0234/313911 sau registratura Primariei Onesti cu mentiunea Pentru Serv. Tehnic Gospodarie Aprovizionare Materiale . Oferta de pret va include costul transportului pana la sediul autoritatii contractante. Ofertantii interesati vor posta pe SEAP-in vederea demararii achizitiei - produsele pe care le ofera si in scopul identificarii acestora, vor transmite la adresa de email aprovizionare@onesti.ro pana la data de 23.04.2015 denumirea sub care au postat produsele in catalogul electronic. Oferta va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata durata de valabilitate a ei.