Pachet software pentru gestionarea si managementul actelor interne ale unei autoritati publice. Sistemul de management al actelor interne permite: -introducerea tuturor actelor interne ale institutiei ( decizii, horarari, contracte).Interfata permite introducerea tuturor datelor specifice. ( numar, tip, emitent, data intrare in vigoare, data finalizare, valoare, initiator, domeniu, etc) -introducerea legaturilor intre acte ...
Pachet software pentru gestionarea si managementul actelor interne ale unei autoritati publice. Sistemul de management al actelor interne permite: -introducerea tuturor actelor interne ale institutiei ( decizii, horarari, contracte).Interfata permite introducerea tuturor datelor specifice. ( numar, tip, emitent, data intrare in vigoare, data finalizare, valoare, initiator, domeniu, etc) -introducerea legaturilor intre acte ( modificari, abrogari, completari) -introducerea si definirea caracterului actului: secret, public,exclusiv etc -definirea tipurilor de utilizatori ( administatori, useri cu drepturi speciale, useri cu drepturi de vizualizare etc) si a grupurilor de utilizatori -definirea calendarului de atentionari astfel incat utilizatorii sa fie atentionati la expirarea contractului, a perioadei de valabilitate etc Sistemul permite si gestionarea parcarilor autoritatii contractante respectiv, pe baza solicitarilor punctuale ale beneficiarului, se constituie baza de date de parcari cu toate informatiile necesare. Ulterior se pot face interogari si filtre de cautare pe toate elementele bazei de date ( Ex. Pe strazi, pe chirias, pe partea stanga sau dreapta a axei drumului, pe gradul de ocupare etc)