Feedback
I.D.: 68351004

Achizitie sistem retele de comunicatii

Data publicarii
22.04.22 Exista 741.612 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35121000-8
Termenul limita pentru depunere:
30.05.22
Pretul estimativ:
2.941.176,47 RON - 2.941.176,47 RON
Documente participare:
  1. Instructiuni ofertanti sistem retele.pdf
  2. Model contract sistem retele.pdf
  3. Modele formulare si documente Etapa I si II Sistem retele.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Descriere succintă: încheierea unui contract de furnizare care are ca obiect furnizarea, şi configurarea unui sistem mobil/portabil de monitorizare a reţelelor de comunicaţii, denumit în continuare sistem reţele de comunicaţii (format dintr-un echipament de comunicaţii mobil/portabil şi un autovehicul 4x4, având instalare, integrare, mentenanţă şi suport tehnic incluse). Candidaţii selectaţi în urma finalizării etapei vor...
Descriere succintă: încheierea unui contract de furnizare care are ca obiect furnizarea, şi configurarea unui sistem mobil/portabil de monitorizare a reţelelor de comunicaţii, denumit în continuare sistem reţele de comunicaţii (format dintr-un echipament de comunicaţii mobil/portabil şi un autovehicul 4x4, având instalare, integrare, mentenanţă şi suport tehnic incluse). Candidaţii selectaţi în urma finalizării etapei vor primi caietul de sarcini, inclusiv specificaţia tehnică clasificată care conţine toate informaţiile necesare elaborării ofertei. Caietul de sarcini este clasificat SECRET DE SERVICIU. Contractul de furnizare atribuit ca urmare a derulării acestei proceduri de atribuire va fi clasificat, nivel SECRET DE SERVICIU. Pentru participarea la procedură operatorii economici trebuie să deţină: a) Pentru operatorii economici naţionali: • Program de Prevenire a Scurgerii de Informatii Clasificate (denumit în continuare PPSIC) aprobat şi Sistem Informatic şi de Comunicaţii (denumit în continuare SIC) acreditat pentru nivel de clasificare secret de serviciu sau superior (pentru operatorii economici naţionali), în conformitate cu Standardele naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România aprobate prin HG 585/2002; • personalul implicat trebuie să deţină autorizaţii valide de acces la informaţii secret de serviciu eliberate de operatorul economic. b) Pentru operatorii economici externi: • documente care să ateste dreptul de gestionare a informaţiilor clasificate de nivel echivalent secret de serviciu sau superior, după caz, emise de autorităţile naţionale competente; • personalul acestora trebuie să deţină documente valide de acces la informaţii clasificate de nivel echivalent secret de serviciu sau superior, după caz, emise de autorităţile naţionale competente; • să respecte măsurile/cerinţele de securitate prevăzute în acordurile guvernamentale sau departamentele de protecţie reciprocă a informaţiilor clasificate încheiate de România cu statul în care operatorul economic este înregistrat. În situaţia în care Autoritatea Desemnată de Securitate a M.Ap.N. infirmă deţinerea de PPSIC aprobat şi SIC acreditat pentru nivel de clasificare secret de serviciu sau superior (pentru operatorii economici naţionali), în conformitate cu Standardele naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România aprobate prin HG 585/2002, sau de documente care să ateste dreptul de gestionare a informaţiilor clasificate de nivel echivalent secret de serviciu sau superior, după caz, emise de autorităţile naţionale competente (pentru operatorii economici externi). Confirmarea de către structura specializată a M.Ap.N. în calitate de Autoritate Desemnată de Securitate, permite operatorului economic să participe la procedura de atribuire şi la derularea contractului clasificat secret de serviciu cu autoritatea contractantă. Nu se acceptă decalări de termene din cauza neconfirmării la timp privind deţinerea unui "PPSIC aprobat şi a unui SIC acreditat" (pentru operatorii economici naţionali) sau deţinerea "documentelor care să ateste dreptul de gestionare a informaţiilor clasificate de nivel echivalent secret de serviciu sau superior, emise de autorităţile naţionale competente (pentru operatorii economici străini)", din culpa agenţilor economici. După publicarea anunţului de participare operatorii economici pot adresa solicitări de clarificări. Răspunsurile la solicitările de clarificări se realizează în conformitate cu art. 69-70 din OUG 114/ 2011. Termenul limită până la care se pot solicita clarificări sau informaţii în legătură cu documentaţia de atribuire: 9 (nouă) zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări ale operatorilor economici/informaţiilor suplimentare cu cel puţin 6 (şase) zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie lucrări de reparaţii curente la nivelul cazărmii 3517 Bucureşti 26.05.23
Achizitie lucrări de reparaţii curente la nivelul cazărmii 3517 Bucureşti 26.04.23
Achiziţie sistem afişaj 23.09.24
Servicii de reparaţii şi mentenanţă pentru Sistemul de Securitate - Sediul PLATINUM şi pentru Sistemul Integrat de Securitate - Sediul UNO-DEN  
Consultarea pieţei privind Achiziţia de servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS şi servicii de import-export prin atribuirea unui acord cadru, cu o durată de 36 de luni de la semnare 27.05.22
Contract de furnizare componente necesare remedierii defecţiunilor şi repunere în funcţiune a sistemului integrat de securitate SiSEC-DST.  
Contract de furnizare componente necesare remedierii defecţiunilor şi repunere în funcţiune a sistemului integrat de securitate SiSEC-DST.  
Achizitie "Sistem integrat de securitate pentru U.M. 01835 Bucuresti" 19.04.21
Achizitie de servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS şi servicii de import-export prin atribuirea unui acord cadru, Specificul bunurilor importate/exportate : produse militare si produse cu dublă utilizare; Durata acordului cadru ce urmeaza a fi incheiat: 48 de luni 04.10.21
Se intenţionează implementarea unei soluţii informatice care, pe de o parte, să se interfaţeze cu Sistemul Central ETIAS pentru realizarea operaţiunilor descrise în ICD-urile ETIAS şi ESP, iar pe de altă parte, să faciliteze schimbul operativ de informaţii între Unitatea Naţională ETIAS şi autorită 26.11.21