- 2 utilizatori cu acces prin internet si 50 de dosare monitorizate,
- introducerea/importul dosarelor de instanţă, facilităţi de căutare a dosarelor şi a înregistrărilor din cadrul acestora (număr/an dosar, parte, interval dosar, obiect dosar, instanţa, complet instanţă, consilier juridic, stadiu dosar, cost, etc); alerte SMS şi e-mail la orice modificare a dosarelor de instanţă; calendar de evenimente (pe zi, săptămână...
- 2 utilizatori cu acces prin internet si 50 de dosare monitorizate,
- introducerea/importul dosarelor de instanţă, facilităţi de căutare a dosarelor şi a înregistrărilor din cadrul acestora (număr/an dosar, parte, interval dosar, obiect dosar, instanţa, complet instanţă, consilier juridic, stadiu dosar, cost, etc); alerte SMS şi e-mail la orice modificare a dosarelor de instanţă; calendar de evenimente (pe zi, săptămână, lună, per consilier juridic, per instituţie, etc); rapoarte de activitate, statistice şi la nivel de client/dosar; stadiul dosarelor; costurile pe fiecare dosar; centralizarea dosarelor de instanţă ale fiecărui consilier juridic sau per total Oficiu Juridic; monitorizare şi informare consilier juridic cu fiecare termen, soluţie apărută pe portal (SMS şi e-mail); menţine legătura permanentă cu portalul justiţiei şi importă toate noutăţile; monitorizează şi alertează în privinţa tuturor dosarelor noi care apar (furnizarea unui raport lunar conţinând toate dosarele lunii precedente); realizare rapoarte de activitate (cauze pe instituţie, pe materie juridică, pe instanţe, pe o perioadă de timp, dosare finalizate, dosare active, etc);