Feedback
I.D.: 65296463

ACHIZITIE SISTEM INFORMATIC INTEGRAT DE ANALIZA A INFORMATIILOR

Data publicarii
19.01.22 Exista 777.849 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8
Pretul estimativ:
12.595.875,00 RON - 12.595.875,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului care va fi atribuit în cadrul procedurii constă în furnizarea şi Implementarea "la cheie" a unui Sistem Informatic Integrat de Analiză a Informaţiilor în cadrul ONPCSB. Contractul care urmează a fi atribuit presupune: -servicii pentru implementarea sistemului (servicii de analiză a cerinţelor, servicii de proiectare, implementare şi testare a sistemului, servicii de instruire a utilizatorilor şi admi...
Obiectul contractului care va fi atribuit în cadrul procedurii constă în furnizarea şi Implementarea "la cheie" a unui Sistem Informatic Integrat de Analiză a Informaţiilor în cadrul ONPCSB. Contractul care urmează a fi atribuit presupune: -servicii pentru implementarea sistemului (servicii de analiză a cerinţelor, servicii de proiectare, implementare şi testare a sistemului, servicii de instruire a utilizatorilor şi administatorilor soluţiilor informatice implementate), precum şi pentru garanţia şi suportul acestuia, în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini;-pachet licenţe pentru software, în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini (licente aplicatie software pentru platforma de analiza si raportare, licente sistem de management al documentelor, licente aplicatie software portal web, licente componenta de management al utilizatorilor si securizare a accesului, licente componenta de gestiune a bazelor de date, licente componenta de monitorizare a evenimentelor de securitate, licente componenta de prevenire a pierderilor de date, licente solutie de virtualizare, licente solutie de backup si restaurare, licente solutie de administrare a platformei de procesare si stocare);-echipamente necesare sistemului, în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini (structura fizica suport pentru echipamente, sistem alimentare si disponibilitate operationala, sistem de procesare a datelor, sistem de stocare, sistem de interconectare, firewall, firewall aplicatii web, scaner).Toate drepturile patrimoniale de autor asupra tuturor operelor create de către contractant, aferente produsului sau serviciului livrat, se transferă către Autoritatea Contractantă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Evaluarea funcţionalităţilor Platformei Informatice a Asigurărilor de Sănătate (PIAS), inclusiv determinarea de vulnerabilităţi, riscuri şi ameninţări la adresa securităţii cibernetice, în cadrul proiectului "Sistem INTEGRAT de Management în Sistemul de Asigurări Sociale de Sănătate" cod SIPOCA 729/MySMIS 130048, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020 17.05.21
Evaluarea funcţionalităţilor Platformei Informatice a Asigurărilor de Sănătate (PIAS), inclusiv determinarea de vulnerabilităţi, riscuri şi ameninţări la adresa securităţii cibernetice, în cadrul proiectului "Sistem INTEGRAT de Management în Sistemul de Asigurări Sociale de Sănătate" cod SIPOCA 729/MySMIS 130048, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020  
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).  
Realizare “Laborator analiză volume mari de date (AI & Big Data)" - proiect “Centru Inovativ de Coordonare Digitalizata Inteligenta", finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României, cod 2031753094. 30.04.23
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unor astfel de soluţii informatice. 13.07.20
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539  
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 17.08.21
Achiziţionarea de software pentru implementarea proiectului cu titlul "Să ne protejăm mai bine viitorul! Cybersecurity avansat" cod SMIS 133334.  
Achiziţie de produse şi servicii pentru: lmplementarea unei platforme integrate pentru Administraţia Fondului Imobiliar şi servicii electronice pentru cetăţeni 06.06.23