Feedback
I.D.: 59540773

ACHIZITIE SI LIVRARE ECHIPAMENTE PENTRU UTILIZAREA SISTEMULUI INTEGRAT DE FACTURARE/INCASARE

Data publicarii
03.08.21 Exista 143.070 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30232110-8 33195100-4 30213300-8
Termenul limita pentru depunere:
10.08.21
Pretul estimativ:
25.000,00 RON
Documente participare:
  1. Formular-oferta.doc
  2. Scrisoare-de-inaintare-Anexa-nr-45-.doc
  3. Caiet-de-sarcini.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
ACHIZITIE SI LIVRARE ECHIPAMENTE PENTRU UTILIZAREA SISTEMULUI INTEGRAT DE FACTURARE/INCASARE
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie si livrare echipamente pentru utilizarea sistemului integrat de facturare/incasare  
Achizitie si livrare echipamente pentru utilizarea sistemului integrat de facturare/incasare 10.08.21
Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico –economice faza PT+PAC+DE +Documentaţii avize, autorizaţii, acorduri +certificate performanţă energetică, servicii de asistenţă din partea proiectantului pe parcursul derulării contractului şi execuţia lucrărilor pentru componenta "Modernizare depou si Modernizarea statiilor de redresare pentru alimentarea electrica a tramvaielor - Faza 1 - Modernizare statii de redresare si echipamente aferente"- "Proiect Integrat de Modernizare a Sistemului de Transport Public cu Tramvaiul în Municipiul Craiova- MOTRIC –T1",cod SMIS 129159 04.11.21
Licitatii Viitoare - Echipamente pentru utilizare sistem integrat de facturae/incasare pentru punctele de lucru(imprimanta laser,monitor,sistem desktop (PLAN ACHIZITII 2021) 26.08.21
Contract furnizare, instalare si punere in functiune aparatura si echipamente medicale  
Servicii de dezvoltare şi implementare a Sistemului Informatic Integrat şi echipamentelor în cadrul proiectului "Digitalizarea activităţii Spitalului Municipal "Prof Dr. Irinel Popescu" Băileşti" 18.10.24
Service on-site, Data Center si echipamente de comunicare aferente sistemului informatic integrat implementat in cadrul proiectului Sistem Informatic Integrat privind Gospodariile si Exploatatiile Agricole din Judetul Dolj - SMIS 48395 05.03.18
Service on-site, Data Center si echipamente de comunicare aferente sistemului informatic integrat implementat in cadrul proiectului Sistem Informatic Integrat privind Gospodariile si Exploatatiile Agricole din Judetul Dolj - SMIS 48395  
Service on-site, Data Center si echipamente de comunicare aferente sistemului informatic integrat implementat in cadrul proiectului Sistem Informatic Integrat privind Gospodariile si Exploatatiile Agricole din Judetul Dolj - SMIS 48395 19.02.18
Anulata - Service on-site, Data Center si echipamente de comunicare aferente sistemului informatic integrat implementat in cadrul proiectului Sistem Informatic Integrat privind Gospodariile si Exploatatiile Agricole din Judetul Dolj - SMIS 48395 19.02.18