Feedback
I.D.: 42483340

Achizitie serviciu de monitorizare si interventie pt. CJCPCT Braila

Data publicarii
19.04.19 Exista 15.509 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79711000-1
Pretul estimativ:
768,00 RON - 768,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Monitorizare privind paza CJCPCT Braila se va face 24/24 ore incepand cu data de 01.05.2019 - 31.12.2019, cu posibilitatea prelungirii contractului la acelasi tarif, de la 1 luna pana la max.4, respectiv ianuarie 2020-aprilie 2020, pana la aprobarea bugetului pe anul 2020. Interventia se face in caz ca: in urma declansarii sistemului de alarma detinut de institutia noastra, prin fortarea usilor si ferestrelor; in urma actio...
Monitorizare privind paza CJCPCT Braila se va face 24/24 ore incepand cu data de 01.05.2019 - 31.12.2019, cu posibilitatea prelungirii contractului la acelasi tarif, de la 1 luna pana la max.4, respectiv ianuarie 2020-aprilie 2020, pana la aprobarea bugetului pe anul 2020. Interventia se face in caz ca: in urma declansarii sistemului de alarma detinut de institutia noastra, prin fortarea usilor si ferestrelor; in urma actionarii butoanelor de panica din dotarea sistemului de alarmare. Sistemul de alarmare al institutiei va fi conectat la o linie telefonica cu directionarea alarmei catre firma de paza.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de paza (persoane, bunuri si valori) pentru CJCPCT Braila  
Contract de furnizare de produse: BENZINA FARA PLUMB 95 SI MOTORINA EURO 5 (pe baza de bonuri valorice)conform Caiet de Sarcini si Anexa nr. 1 la Caietul de Sarcini; -cantitate minima solicitata/UM/total produse/2019, furnizare produse pentru perioada: 01.05.2019 - 31.12.2019 - cantitate maxima solicitata/UM/total produse/2019+4luni 2020, furnizare produse pentru perioada: 01.05.2019 - 30.04.2020( aplica prev. art. 165 din ANEXA la H.G. nr. 395/2016 cu modificari si completari ulterioare) Ofertele se depun pentru cantitatea minima pentru total produse (benzina fara plumb 95 = 10.000 litri; motorina euro 5 = 19.000 litri)  
Contract de furnizare de produse: SCUTECE UF, ABSORBANTE UF pentru toate centrele din cadrul DGASPC OLT, conform Caiet de Sarcini si Anexa la Caietul de Sarcini; -cantitate minima solicitata/UM/total produse/2019, furnizare produse pentru perioada: 01.05.2019 - 31.12.2019 - cantitate maxima solicitata/UM/total produse/2019+4luni 2020, furnizare produse pentru perioada: 01.05.2019 - 30.04.2020( aplica prev. art. 165 din ANEXA la H.G. nr. 395/2016 cu modificari si completari ulterioare)  
Contract de furnizare de produse: BENZINA FARA PLUMB 95 SI MOTORINA EURO 5 (pe baza de bonuri valorice)conform Caiet de Sarcini si Anexa nr. 1 la Caietul de Sarcini; -cantitate minima solicitata/UM/total produse/2019, furnizare produse pentru perioada: 01.05.2019 - 31.12.2019 - cantitate maxima solicitata/UM/total produse/2019+4luni 2020, furnizare produse pentru perioada: 01.05.2019 - 30.04.2020( aplica prev. art. 165 din ANEXA la H.G. nr. 395/2016 cu modificari si completari ulterioare) Ofertele se depun pentru cantitatea minima pentru 21.03.19
Contract de furnizare de produse: SCUTECE UF, ABSORBANTE UF pentru toate centrele din cadrul DGASPC OLT, conform Caiet de Sarcini si Anexa la Caietul de Sarcini; -cantitate minima solicitata/UM/total produse/2019, furnizare produse pentru perioada: 01.05.2019 - 31.12.2019 - cantitate maxima solicitata/UM/total produse/2019+4luni 2020, furnizare produse pentru perioada: 01.05.2019 - 30.04.2020( aplica prev. art. 165 din ANEXA la H.G. nr. 395/2016 cu modificari si completari ulterioare) 18.03.19
Servici paza si protectie obiective cu un risc marit  
SERVICII DE PAZA  
SERVICII POSTALE DE COLECTARE, SORTARE, TRANSPORT SI LIVRARE TRIMITERI DE CORESPONDENTA 22.04.19
Servicii de mentenanta si asistenta tehnica pentru aplicatiile INDECO SOFT  
Consultanta achizitii publice - Pachet Express