Feedback
I.D.: 92849014

Achizitie serviciu de mentenanta pentru imprimante

Data publicarii
02.02.24 Exista 84.300 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50313100-3
Pretul estimativ:
5.702,40 RON - 5.702,40 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Unitatea Militara 01836 Otopeni, doreste achizitionarea serviciul de mentenanta imprimante in perioda 01.02.2024 pana la 31.12.2024 pentru un numar de 66 de echipamente cuprinde: 1 O revizie trimestriala obligatorie pentru fiecare echipament, ce va cuprinde o igenizare interioara si exterioara prin care se vor elimina rezidurile de praf, tonere, hartie… cat si curatarea, lubrifierea si verificarea urmatoarelor elemente: a)...
Unitatea Militara 01836 Otopeni, doreste achizitionarea serviciul de mentenanta imprimante in perioda 01.02.2024 pana la 31.12.2024 pentru un numar de 66 de echipamente cuprinde: 1 O revizie trimestriala obligatorie pentru fiecare echipament, ce va cuprinde o igenizare interioara si exterioara prin care se vor elimina rezidurile de praf, tonere, hartie… cat si curatarea, lubrifierea si verificarea urmatoarelor elemente: a) componentelor electronice(panouri de comanda, display-uri,placi electronice…) b) sistemului optic/modul scanare c) sistemului de preluare si transport al hartiei (role preluare tava role transport ,role ADF) d) sistemului de formare si de transfer imagine (unitatii de imagine, unitatii de developare role si benzi de transfer) e) sistemului de fixare (modul cuptor ) f) sistemului cinematic(ansamblu de pinioane,motoare ) 2 Un numar nelimitat de interventii la solicitarea clientului in cazul functionarii defectuoase a echipamentelor, se vor face fara costuri suplimentare. 3 Timpul de raspuns la solicitari/sesizari este de maxim 8 ore lucratoare de la data primirii sesizari. 4 Inlocuirea de piese si consumabile fara costuri suplimentare , dar achizitia acestora se va face separat. 5 Identificare si informarea ( prin fisele de service si devize de reparatii) beneficiarului, atat responsabilului de echipament cat si resonsabilului de contract,in cazul in care echipamentele va avea nevoie de piese de schimb sau consumabile . In cazul in care se constata ca defect
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu