Casa Judeţeană de Pensii Timiş, având sediul în Timişoara, str. Andrei Şaguna, nr.5A, judetul Timiş, telefon +40 256308070, fax +40 256308082, adresa e-mail de contact : cjp-tm@pensiitimis.ro, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează, în temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, sa achiziţioneze direct, servicii in vederea asigurarii act...
Casa Judeţeană de Pensii Timiş, având sediul în Timişoara, str. Andrei Şaguna, nr.5A, judetul Timiş, telefon +40 256308070, fax +40 256308082, adresa e-mail de contact : cjp-tm@pensiitimis.ro, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează, în temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, sa achiziţioneze direct, servicii in vederea asigurarii activitatii de securitate şi sănătate în muncă, apărare împotriva incendiilor şi protecţie civilă cod CPV 79417000-0, urmand a se încheia un contract de servicii SSM si SU/PSI, pe perioada 01.05.2021 - 31.12.2021, cu posibilitate de prelungire pe maxim 4 luni până la data de 30.04.2022, în condiţiile art.165 alin.1 lit.d) din H.G nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modalitatea de achizitie : Achiziţia directă a serviciilor SSM si SU se va realiza din Catalogul electronic de produse, servicii şi lucrări disponibil în aplicaţia SICAP. In aceste condiţii, autoritatea contractantă, invită operatorii economici interesati să posteze in acest catalog electronic, oferta de preţ şi principalele caracteristici tehnice ale serviciilor, în conformitate cu caietul de sarcini, până cel târziu la data de 06.04.2021 .
Autoritatea va iniţia achizitia directă în catalogul electronic disponibil în aplicaţia SICAP, faţă de operatorul economic a cărui oferta a fost declarată câştigătoare, iar la finalizarea formalităţilor în aplicaţia SICAP (SEAP), va incheia contract de consultanţă şi prestări servicii SSM şi SU/PSI , pe perioada 01.05.2021 - 31.12.2021, cu posibilitate de prelungire cu maxim 4 luni (01.01.2022-30.04.2022) , conform art.165 alin.1 lit.d) din H.G. nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Datele furnizate în caietul de sarcini şi oferta conformă, devin clauze contractuale obligatorii pentru ofertantul declarat câştigător.