Trei propuneri de concept creativ pentru o campanie de informare a publicului general din Regiunea Vest cu privire la beneficiile implementării Regio – POR 2014-2020. Conceptul trebuie să fie atractiv, dinamic, captivant pentru publicul ţintă, concentîndu-se asupra originalităţii/unicităţii mesajului transmis, atât la nivel de formă, cât şi de fond. Realizarea unui scenariu detaliat pentru conceptul creativ selectat; Realiz...
Trei propuneri de concept creativ pentru o campanie de informare a publicului general din Regiunea Vest cu privire la beneficiile implementării Regio – POR 2014-2020. Conceptul trebuie să fie atractiv, dinamic, captivant pentru publicul ţintă, concentîndu-se asupra originalităţii/unicităţii mesajului transmis, atât la nivel de formă, cât şi de fond. Realizarea unui scenariu detaliat pentru conceptul creativ selectat; Realizarea unui clip video de 3 minute care prezintă realizările ADR Vest în cadrul POR 2014 – 2020 în fiecare dintre cele patru judeţe ale Regiunii Vest; Realizarea a 4 clipuri video de câte 30 de secunde, care prezintă realizările ADR Vest în cadrul POR 2014 – 2020 în fiecare dintre cele patru judeţe ale Regiunii Vest; Realizarea clipurilor video va implica filmare, editare, fundal sonor, mini-interviuri, voice-over în limba română, subtitrare în limba engleză, pentru fiecare videoclip. Videoclipurile vor conţine un set de elemente obligatorii conform Manualului de Identitate Vizuală pentru Programul Operaţional Regional 2014-2020, furnizate de către Beneficiar; Asistenţă tehnică în urcarea videoclipurilor pe reţelele de socializare (dacă e cazul); Publicitate online prin care promovează cele 5 video-uri realizate (Facebook, Instagram, Youtube); Bannere online de promovare a realizărilor ADR Vest în cadrul Regio-POR 2014-2020: câte 1 banner online care va rula timp de timp de 7 zile consecutive în fiecare dintre judeţele Timiş, Arad, Hunedoara, Caraş-Severin;