Se vor achizitiona servicii de proiectare dupa cum urmeaza: 1. Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/autorizaţiilor.2. Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie.
3.Proiect tehnic şi detalii de execuţie. 4.Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor. 5. Asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru participar...
Se vor achizitiona servicii de proiectare dupa cum urmeaza: 1. Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/autorizaţiilor.2. Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie.
3.Proiect tehnic şi detalii de execuţie. 4.Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor. 5. Asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii. Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze servicii de proiectare verificarea tehnică de calitate a D.T.A.C , proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie , asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de execuţie ,executie lucrari pentru investitia ,,INFIINTARE RETEA DISTRIBUTIE GAZE NATURALE IN COMUNA ALBESTI, JUDETUL CONSTANTA,, , proiect finantat prin PROGRAMUL ANGHEL SALIGNY, dupa cum urmeaza: Linie bugetara Valoare lei, fara TVA Cap. 3.5.4 Documentatii pt obtinere avize/acorduri/autorizatii 10.000,00 lei Cap. 3.5.5 Verificarea tehnică de calitate a D.T.A.C proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie 10.000,00 lei .Cap. 3.5.6. Proiect tehnic, detalii de executie 321.416,32lei, Cap. 3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor 10.000,00 lei Cap. 4. Constructii si instalatii 22.230.204,62 lei Cap. 5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 555.755,12 lei. Atenţie! Termenul până la care operatorii economici pot solicita clarificări, este de 13 zile, înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va raspunde la solicitările de clarificare (dacă acestea au fost primite în termen), cu 4 zile înainte de data stabilită pentru depunerea ofertelor.