Feedback
I.D.: 41304570

Achizitie servicii pentru auditul proiectului Modernizarea Infrastructurii de Apa si Apa Uzată in Judetul Hunedoara (Valea Jiului) – 2014–2020

Data publicarii
20.01.20 Exista 141.532 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212100-4
Termenul limita pentru depunere:
10.03.20
Pretul estimativ:
235.942,00 RON - 235.942,00 RON
Documente participare:
  1. CS2_Caiet Sarcini_rev3.pdf
  2. CS2_Formulare_rev3.pdf
  3. FisaDate_DF1074252.pdf
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de servicii de audit il reprezinta întocmirea de către Auditor a Rapoartelor privind Constatările Factuale cu privire la proiectul Modernizarea Infrastructurii de Apa si Apa Uzată in Judetul Hunedoara (Valea Jiului) – 2014–2020, conform Caietului de Sarcini. Auditorul are responsabilitatea de a verifica daca sumele platite si solicitate spre rambursare de catre Beneficiar (Entitatea Contractanta) in Ce...
Obiectul contractului de servicii de audit il reprezinta întocmirea de către Auditor a Rapoartelor privind Constatările Factuale cu privire la proiectul Modernizarea Infrastructurii de Apa si Apa Uzată in Judetul Hunedoara (Valea Jiului) – 2014–2020, conform Caietului de Sarcini. Auditorul are responsabilitatea de a verifica daca sumele platite si solicitate spre rambursare de catre Beneficiar (Entitatea Contractanta) in Cererea de Rambursare pentru fiecare din activitatile desfasurate in cadrul Contractului de finantare sau evidentiate in cereri de rambursare ca si contributie proprie (Non Funding Gap) s-au efectuat de Beneficiar, sunt legale, exacte si eligibile. De asemenea, Auditorul trebuie sa transmita catre Beneficiar raportul constatarilor factuale cu privire la procedurile agreate executate, precum si sa presteze serviciile conform specificatiilor din Caietul de sarcini. Numarul de zile până la care Operatorii economici interesati pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor / candidaturilor este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari / informatiilor suplimentare cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Durata de execuţie a contractului: 60 luni. Valoarea estimată a Contractului este de: 235.942 Lei şi nu include sumele reprezentând ,,cheltuieli diverse şi neprevăzute’’.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
HD -CS-03 - Servicii de audit financiar pentru "Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată în judeţul Hunedoara, în perioada 2014 – 2020" 22.04.24
Achizitie servicii pentru auditul proiectului Modernizarea Infrastructurii de Apa si Apa Uzată in Judetul Hunedoara (Valea Jiului) – 2014–2020  
SERVICII DE AUDIT FINANCIAR AL SITUATIILOR FINANCIARE ALE SOCIETATII COMPLEXUL ENERGETIC VALEA JIULUI SA INTOCMITE PENTRU EXERCITIILE FINANCIARE INCHEIATE LA 31 DECEMBRIE 2023, 31 DECEMBRIE 2024 SI 31 DECEMBRIE 2025 27.03.24
Revizuirea proiectului tehnic, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia lucrarilor în cadrul proiectelor: ,,Linia verde de autobuze electrice intre Petrila – Petrosani – Aninoasa – Vulcan – Lupeni – Uricani – Green Line Valea Jiului’’ – Componenta 1, cod SMIS 122119 si Componenta 2, cod SMIS 122120" 31.03.23
Revizuirea proiectului tehnic, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia lucrarilor în cadrul proiectelor: ,,Linia verde de autobuze electrice intre Petrila – Petrosani – Aninoasa – Vulcan – Lupeni – Uricani – Green Line Valea Jiului’’ – Componenta 1, cod SMIS 122119 si Componenta 2, cod SMIS 122120”  
Servicii de consultanţă în domeniul managementului de proiect pentru obiectivul de investitii din cadrul proiectului "Linia verde de autobuze electrice între Petrila-Petrosani-Aninoasa-Vulcan-Lupeni- Uricani Green Line Valea Jiului - Componenta 1", Cod SMIS 122119 27.02.20
Servicii de consultanţă în domeniul managementului de proiect pentru obiectivul de investitii din cadrul proiectului "Linia verde de autobuze electrice între Petrila-Petroşani-Aninoasa-Vulcan-Lupeni-Uricani Green Line Valea Jiului" - Componenta 2, cod SMIS 122120 28.02.20
Servicii pentru elaborarea Realizarea PT + DDE (inclusiv documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor si verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie) + Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii cu titlul "Linia verde de autobuze electrice între Petrila-Petroşani-Aninoasa-Vulcan-Lupeni-Uricani Green Line Valea Jiului" - Componenta 1, Cod SMIS 122119" 16.06.20
Servicii pentru elaborarea Realizarea PT +DDE(inclusiv documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor si verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie) + AT pentru obiectivul de investitii cu titlul "Linia verde de autobuze electrice înt re Petrila-Petroşani-Aninoasa-Vulcan-Lupeni-Uricani Green Line Valea Jiului" - Componenta 2, Cod SMIS 122120" 29.05.20
Contract de proiectare şi executie lucrări aferent obiectivului de investiţie „Locuinţe de serviciu, judeţul Hunedoara, oraşul Uricani, strada Aleea Jiului”. 27.11.19