Feedback
I.D.: 60526089

Achizitie servicii organizare proceduri de achizitii proiect cod SMIS 126521

Data publicarii
01.09.21 Exista 243.030 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
4.800,00 RON - 4.800,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Orasul Mizil, beneficiar al proiectului ”Imbunatatirea calitatii vietii populatiei din Orasul Mizil”, finantat prin POR Axa 13, trebuie sa realizeze 10 achizitii (1 achizitie PT, 5 achizitii lucrari, 4 achizitii dotari). Descriere atributii consultant: - Realizeaza achizitiile proiectului, in colaborare cu Responsabilul achizitii din partea beneficiarului. - Ofera suport Responsabilului achizitii in intocmirea documentatiil...
Orasul Mizil, beneficiar al proiectului ”Imbunatatirea calitatii vietii populatiei din Orasul Mizil”, finantat prin POR Axa 13, trebuie sa realizeze 10 achizitii (1 achizitie PT, 5 achizitii lucrari, 4 achizitii dotari). Descriere atributii consultant: - Realizeaza achizitiile proiectului, in colaborare cu Responsabilul achizitii din partea beneficiarului. - Ofera suport Responsabilului achizitii in intocmirea documentatiilor de atribuire ale contractelor. - Asigura suport si monitorizare derulare achizitii pana la finalizarea termenelor impuse prin clauzele contractuale. - Elaboreaza si actualizeaza planul de achizitii publice, impreuna cu Responsabilul achizitii si ii ofera suport acestuia. - Aplica si executa legile si reglementarile legale in vigoare, in domeniul achizitiilor publice. - Informeaza in permanenta Consultantul in management de proiect si echipa de implementare din partea beneficiarului de toate aspectele care privesc respectarea graficului de achizitii si procedurilor legale privind achizitiile. - Asigura transmiterea informatiilor necesare monitorizarii procesului de achizitie publica. Pentru acceptarea ofertei este necesar ca ofertantul sa faca dovada experientei simiare prin furnizarea documentelor care atesta realizarea unui contract similar, de consultanta in domeniul achizitiilor, respectiv parti relevante din contract si documente care atesta indeplinrea contractului. Documentele vor fi transmise pe adresa de e-mail achizitii@primaria-mizil.ro.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu