Feedback
I.D.: 45839892

Achizitie servicii mentenanta software pentru gestionarea locurilor de parcare

Data publicarii
23.04.20 Exista 995.060 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267100-0
Pretul estimativ:
60.000,00 RON - 60.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta va incheia un contract de prestari servicii pentru o perioada de 8 luni (01.05.2020-31.12.2020) cu posibilitatea de prelungire pentru inca 4 luni (01.01.2021-30.04.2021) in functie de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie. Serviciile de mentenanţă şi asistenţă a sistemului informatic trebuie să cuprindă: - asistenţă 24x7; - asigurarea unui nivel ridicat al securităţii fizice şi virtuale...
Autoritatea contractanta va incheia un contract de prestari servicii pentru o perioada de 8 luni (01.05.2020-31.12.2020) cu posibilitatea de prelungire pentru inca 4 luni (01.01.2021-30.04.2021) in functie de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie. Serviciile de mentenanţă şi asistenţă a sistemului informatic trebuie să cuprindă: - asistenţă 24x7; - asigurarea unui nivel ridicat al securităţii fizice şi virtuale împotriva atacurilor externe sau erorilor umane; atribuirea de metadate documentelor care se încarcă în aplicaţie;- indexarea şi clasificarea conţinutului documentelor care se încarcă în aplicaţie; - introducerea informaţiilor noi (atribuirea de noi parcaje şi locuri de parcare pe hartă precum şi digitizarea acestora după schiţete transmise de către Direcţia Mobilitate Urbană Sector 4) ; - acţiuni de căutare şi regăsire pe baza conţinutului şi a metadatelor; - asigurarea updatului permanent al platformei; - asigurarea asistenţei la transferul de date şi crearea de rapoarte; - verificarea periodică a structurii bazelor de date; arhivarea periodică a datelor pe sistemele hardware ale Direcţiei Mobilitate Urbană Sector 4;- administrarea datelor şi a sistemelor de stocare;- securizarea datelor şi a sistemelor împotriva accesului neutorizat; - asigurarea back-upului pentru datele tehnice şi geospaţiale. Prestatorul trebuie să asigure resursele umane calificate, materialele şi echipamentele necesare pentru desfsăşurarea activităţii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACHIZITIE SERVICII MENTENANTA SOFTWARE PENTRU GESTIONAREA LOCURILOR DE PARCARE  
ACHIZITIE SERVICII MENTENANTA SOFTWARE PENTRU GESTIONAREA LOCURILOR DE PARCARE  
SERVICII DE DIGITALIZARE ŞI ARHIVARE ELECTRONICĂ ŞI FIZICĂ 12.07.21
Servicii în vederea retro-digitizării arhivei instituţionale a Sectorului 6 al Municipiului Bucureşti, parte integrantă a proiectului "SMART 6 - Planificare Strategică pentru Transformare Digitală şi Energie Verde", Cod SMIS: 155741 02.05.23
Sistem electronic de arhivare şi servicii de arhivare electronică (Lot 1) şi Sistem de inventariere bazat pe coduri de bare (L2), în cadrul proiectului "Consolidarea şi eficientizarea sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni" cod SIPOCA 56, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru POCA  
Ministerul Sportului organizează prezenta consultare de piaţă în vederea obţinerii de informaţii pentru achiziţionarea unui Sistem Naţional pentru Informaţii Sportive, pentru dimensionarea adecvată a bugetului şi pentru definitivarea cerinţelor din Caietul de sarcini. 10.06.22
Contracte de furnizare Echipamente IT, licente şi software pentru 10 loturi  
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539  
Determinarea valorii estimate a serviciilor de elaborare documentaţie pentru obiectivul de investiţii “Master plan piste biciclete la nivelul Municipiului Bucuresti" 26.04.22
Obtinerea unei valorii estimate pt Soft Managmentul Documentelor 26.11.17