Servicii de mentenanţă calculatoare, imprimante, copiatoare pentru reţeaua formată din 30 calculatoare fixe, cca 25 laptop-uri, 17 imprimante/copiatoare, centrala telefonica şi 2 fax-uri ce aparţin Garzii Forestiere Suceava.
Descrierea serviciilor solicitate:
a) Asigurarea întregului suport tehnic de service pentru echipamentele specificate, cu specialişti calificaţi, garantând calitatea execuţiilor prestate, la sediul Bene...
Servicii de mentenanţă calculatoare, imprimante, copiatoare pentru reţeaua formată din 30 calculatoare fixe, cca 25 laptop-uri, 17 imprimante/copiatoare, centrala telefonica şi 2 fax-uri ce aparţin Garzii Forestiere Suceava.
Descrierea serviciilor solicitate:
a) Asigurarea întregului suport tehnic de service pentru echipamentele specificate, cu specialişti calificaţi, garantând calitatea execuţiilor prestate, la sediul Beneficiarului, cu excepţia reparaţiilor de amploare care se pot executa şi la sediul Prestatorului, atunci când condiţiile o permit;
b) Efectuarea reparaţiilor hardware prin înlocuiri de componente PC sau echipamente de birou;
c) Reconfigurări de hardware (înlocuiri componente PC sau dispozitive periferice);
d) Reinstalarea sistemelor de operare Windows/Office cu licenţele din proprietatea beneficiarului;
e) Instalarea de aplicaţii necesare activităţilor instituţiei cu licenţele din proprietatea beneficiarului;
f) Instalarea de drivere/software;
g) Configurare retea pentru PC-uri, laptopuri, imprimante (a se evita conflictul de IP-uri, sa se seteze imprimantele pentru fiecare PC/laptop in parte, sa se poata scana pe fiecare PC/laptop in parte de pe multifuntionalele din dotare, in functie de necesitati, care vor fi comunicate prestatorului);
h) Asigurarea întreţinerii preventive prin:
a. întreţinere hardware calculatoare/copiatoare/imprimante, etc (desprăfuire, schimbare cartuse, tonere, conductoare, verificarea funcţionalităţii hardware si software);
b. întreţinere şi reparaţii echipamente de birou (reglaje pentru echipamentele de xerografiere, curăţat role, laser, oglinzi, praf, etc);
c. verificarea actualizărilor software;
i) La solicitarea Beneficiarului, transmisă prin telefon, fax sau email. Prestatorul se obligă să deplaseze specialişti la Beneficiar pentru intervenţii in timp de maxim 2 ore de la comunicare:
j) Asigurarea consultanţei, cu ocazia căreia se va analiza starea tehnică a echipamentelor şi întocmirea unui raport de service;
k) Mentenanta site propriu si dezvoltarea acestuia, asigurarea suportului tehnic pentru licentele beneficiarului in ceea ce priveste programe legislative, antivirus, pastrare baza de date cu beneficiarii programelor instalate, instalare/dezinstalare, etc.).
Pretul estimat per luna este de 1500 de lei, fara TVA. Se va oferta pretul pe luna, pentru prestarea serviciilor.