Feedback
I.D.: 6319588

Achizitie servicii incasare/ colectare plati facturi în numerar prin intermediul terminalelor electronice

Data publicarii
08.05.15 Exista 26.491 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
66112000-8
Termenul limita pentru depunere:
27.05.15
Pretul estimativ:
240.000,00 RON
Documente participare:
  1. 2-159341.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Vor fi achizitionate servicii de incasare/ colectare plati facturi în numerar prin intermediul terminalelor electronice, conform specificatiile tehnice prevazute în caietul de sarcini; - tranzactii estimate a fi efectuate: 20000 tranzactii/ luna
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie servicii incasare/ colectare plati facturi în numerar prin intermediul terminalelor electronice  
Achizitie servicii incasare/colectare plati facturi in numerar prin intermediul terminalelor electronice conform specificatiilor tehnice prevazute in caietul de sarcini - valoare estimata 60000 lei (5000 tranzactii lunar) 05.09.16
Achizitie servicii incasare/colectare plati facturi in numerar prin intermediul terminalelor electronice conform specificatiilor tehnice prevazute in caietul de sarcini - valoare estimata 120000 lei (10000 tranzactii lunar) 29.05.17
Acord cadru 48 luni - "Servicii incasare/colectare plati facturi in numerar prin intermediul terminalelor electronice" - Valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent : 180.000 lei fara T.V.A.; - Valoare maxima estimata a acordului cadru : 720.000 lei fara T.V.A.; Cantitati estimate acord cadru: - minim 480000 tranzactii; - maxim 720000 tranzactii; Cantitati estimate contract subsecvent: - minim 10000 tranzactii; - maxim 15000 tranzactii  
Acord cadru 48 luni - "Servicii incasare/colectare plati facturi in numerar prin intermediul terminalelor electronice" - Valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent : 180.000 lei fara T.V.A.; - Valoare maxima estimata a acordului cadru : 720.000 lei fara T.V.A.; Cantitati estimate acord cadru: - minim 480000 tranzactii; - maxim 720000 tranzactii; Cantitati estimate contract subsecvent: - minim 10000 tranzactii; - maxim 15000 tranzactii 13.07.18
Servicii de colectare/incasare facturi in numerar/card prin intermediul echipamentelor electronice  
Servicii de colectare/incasare facturi in numerar/card prin intermediul echipamentelor electronice  
Servicii de acceptare a platilor efectuate cu carduri de plata prin intermediul terminalelor POS 04.01.17
Servicii bancare de acceptare carduri  
Servicii de încasare a impozitelor si taxelor locale, precum si a altor venituri ale bugetului local al Municipiului Pitesti, utilizând cardul bancar, prin intermediul SNEP si prin intermediul sistemului electronic de încasare a impozitelor si taxelor locale al Municipiului Pitesti (prin Internet si 14.05.15