Feedback
I.D.: 44741903

Achizitie servicii incarcare si verificare anuala a stingatoarelor din dotarea Centrului Militar Zonal Constanta

Data publicarii
25.03.20 Exista 216.713 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50413200-5
Termenul limita pentru depunere:
31.03.20
Pretul estimativ:
790,00 RON - 790,00 RON
Documente participare:
  1. SPECIFICATII TEHNICE .pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie servicii incarcare si verificare anuala a stingatoarelor din dotarea Centrului Militar Zonal Constanta conform specificatiilor tehnice atasate Informaţii privind modul de elaborare a ofertei Oferta va fi însoţită de adresa de înaintare conform Formular nr.1 în care se va preciza obiectul achiziţiei. Oferta va conţine propunerea tehnică şi propunerea financiară. Propunerea tehnică: Ofertantul...
Achizitie servicii incarcare si verificare anuala a stingatoarelor din dotarea Centrului Militar Zonal Constanta conform specificatiilor tehnice atasate Informaţii privind modul de elaborare a ofertei Oferta va fi însoţită de adresa de înaintare conform Formular nr.1 în care se va preciza obiectul achiziţiei. Oferta va conţine propunerea tehnică şi propunerea financiară. Propunerea tehnică: Ofertantul are obligaţia de a elabora propunerea tehnică astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele din specificaţiile tehnice, ataşate prezentei invitaţii. Propunerea financiară este reprezentată de Formularul de ofertă - Formular nr.2, în care se va înscrie preţul ofertei fără TVA, însoţit de Anexa la Formularul de ofertă– Centralizator de preţuri. Toate preţurile vor fi exprimate în cifre cu două zecimale. Preţul ofertei se va exprima în lei fără TVA. Costurile aferente transportului revin prestatorului. Valoarea totală a propunerii financiare nu trebuie să depăşească valoarea estimată a achiziţiei. Neprezentarea ofertei financiare sau prezentarea unei oferte totale ce depăşeşte valoarea estimată conduce la respingerea ofertei. Preţul contractului rămâne ferm şi nu se actualizează pe toată durata de îndeplinire a acestuia. Odată cu oferta operatorii economici vor prezenta: -Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 60 din Legea nr 98/2016 privind achiziţiile publice (evitarea conflictului de interese) conform model Formular nr.3 din secţiunea Formulare; -Declaraţie privind respectarea condiţiilor de mediu, social şi cu privire la relaţiile de muncă pe toată durata de îndeplinire a contractului conform model Formular nr.4 din secţiunea Formulare; -Declaraţia de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform model Formular nr.5, din secţiunea Formulare; -Autorizaţia prestatorului în vederea obţinerii serviciilor complete de verificare şi reîncărcare a stingătoarelor de incendiu conform Normelor tehnice privind utilizarea, verificarea, reîncărcarea, repararea şi scoaterea din uz a stingătoarelor de incendiu, aprobate prin Ordinul nr.138 din 23 octombrie 2015.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Lucrari de refacere a retelei de conducte de captare a apelor pluviale pentru 1 coloana si lucrari de reparatii scafa gips-carton in biroul 117, aferente imobilului L4, situat in municipiul Constanta, Al.Magnoliei, nr.2 05.03.21
Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru centralele termice ce deservesc imobile apartinand/ administrate de Consiliul Judetean Constanta 28.01.22
Servicii de reparare si intretinere a instalatiilor electrice de constructii la unele imobile aflate in administrarea/ apartinand Consiliului Judetean Constanta 28.06.22
Achizitie drapele de interior cu lance si suport inclus 24.06.21
Servicii de verificare tehnica a documentatiilor tehnico-economice pentru obiectivul: "Construire terasa acoperita, cu inchideri perimetrale glisante, in vecinatatea spatiului comercial existent in Pavilionul Expozitional Constanta" 19.06.23
Servicii de spalare dezinfectare a instalatiilor de vetilatie, climatizare si incalzire aferente imobilului Centrul de Excelenta in Turism Tomis apartinand/ administrat de Consiliul Judetean Constanta 29.08.23
Achizitie materiale pentru irigare spatiu verde la Pavilionul Expozitional Constanta 29.07.19
Servicii de verificare tehnica a documentatiei (PT+CS+DE) aferente obiectivului de investitie "Salvarea si punerea in valoare a Mormantului pictat hypogeu", Cod SMIS 116048 25.11.20
Servicii de verificare tehnica a documentatiei (PT+CS+DE) aferente obiectivului de investitie"Salvarea si punerea in valoare a Mormantului pictat hypogeu", COD SMIS 116048 09.12.20
Achizitie materiale consumabile " Hartie multifunctionala A4,articole de birou si accesorii de birou"- LOT 2 12.06.20