Feedback
I.D.: 106044260

Achizitie Servicii de telefonie mobila

Data publicarii
26.11.24
Coduri CPV
64210000-1
Termenul limita pentru depunere:
10.12.24
Pretul estimativ:
47.477,64 RON - 47.477,64 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 26.11.24 Publicat la 06.12.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se doreste achiziţionarea de servicii de telefonie mobilă prin realizarea unui sistem integrat de comunicaţii pentru serviciile de transmisie/recepţie voce/date, care să contribuie la desfăşurarea activităţii DRDP Cluj în condiţii optime, reducând, totodată, efortul financiar al instituţiei. (...) Informatii suplimentare privind dreptul de modificare a contractului si clauzele de revizuire in conformitate cu prevederile le...
Se doreste achiziţionarea de servicii de telefonie mobilă prin realizarea unui sistem integrat de comunicaţii pentru serviciile de transmisie/recepţie voce/date, care să contribuie la desfăşurarea activităţii DRDP Cluj în condiţii optime, reducând, totodată, efortul financiar al instituţiei. (...) Informatii suplimentare privind dreptul de modificare a contractului si clauzele de revizuire in conformitate cu prevederile legale se gasesc in propunerea de Contractul atasate la Documentatia de atribuire Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în derularea acordului-cadru/contractului sunt urmatoarele: a) Partile contractante: Din punctul de vedere al schimbarii denumirii, al statutului, al actionariatului, al formei societatii, care nu atrag crearea unei persoane juridice noi, al schimbarii sediului; c) Modalitati de plata si recuperare a creantelor: In cazul unor eventuale modificari ale legislatiei in domeniul financiar si fiscal; d) Verificare si receptie: In situatia in care sunt necesare mai multe documente pentru verificarea calitatii produselor; e) Durata contractului: In eventualitatea neconsumarii intregii cantitati contractate / valorii contractului. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si competarile ulterioare, termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare este cu cel putin 4 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. *Orice solicitare de clarificari transmisa dupa data mentionata la punctul A) se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu