In perioada 18-20 octombrie 2019 C.J.C.P.C.T. Braila organizeaza Festivalul international de Jazz Johnny Raducanu. Festivalul se desfasoara la Teatrul Maria Filotti, avand o capacitate de aprox. 300 de locuri. Festivalul dureaza 3 zile. Fiecare spectacol incepe la ora 19.00 si dureaza aproximativ 4 ore. Zile 1 si 2 sunt de concurs, in prima parte evolueaza concurentii, apoi recitalurile contractate pentru seara respectiva; ...
In perioada 18-20 octombrie 2019 C.J.C.P.C.T. Braila organizeaza Festivalul international de Jazz Johnny Raducanu. Festivalul se desfasoara la Teatrul Maria Filotti, avand o capacitate de aprox. 300 de locuri. Festivalul dureaza 3 zile. Fiecare spectacol incepe la ora 19.00 si dureaza aproximativ 4 ore. Zile 1 si 2 sunt de concurs, in prima parte evolueaza concurentii, apoi recitalurile contractate pentru seara respectiva; Ziua 3 - Gala laureatilor si recitaluri. Desfasurator: 16 oct. 2019 - transport la Braila, instalare, probe functionale; 17 oct. 2019- repetitii cu concurentii; 18 oct. 2019- repetitii si probe de sunet, concurs si recital; 19 octombrie 2019- repetitii si probe de sunet, concurs si recital; 20 octombrie 2019- probe de sunet cu recitalistii, Gala Laureatilor si recital. Organizatorul (C.J.C.P.C.T. Braila) solicita ca toate echipamentele de sunet si lumini sa inglobeze echipament standard din industrie de o foarte buna calitate. Nu sunt acceptate echipamente de tip economic, a caror utilizare ar periclita calitatea evenimentului, dat fiind faptul ca participantii sunt artisti romani si internationali. Cerinte specifice: Prestatorul trebuie sa dovedeasca participarea si la alte evenimente de tip festival/concursuri de muzica de jazz (experienta dovedita prin documente, imagini si video). Solicitam anexarea la oferta a unui CV / prezentare din care sa rezulte calificarile personalului tehnic +(monitoare si lumini) precum si participarea acestora la evenimente cu caracter de festival concurs international; asigurarea personalului calificat pentru utilizarea aparaturii din dotare; gestionarea aparaturii din dotare; asigurarea sonorizarii ce consta în: operarea mixerului audio, a microfoanelelor fixe şi wireless, a sistemului de amplificare şi alte activităţi conexe; asigurarea funcţionării sistemului de lumini de scena conform necesităţilor. Echipamente: Sunet: Mixer digital cu minim 48 ch, cu distributie 48 ch in + 24 ch aut; PA min10 kw RMS, system line array ; sistem monitorizare, 10 monitoare 15 inch/buc, 8 linii independente; min 20 stative microfon de tip girafa + 2(doua) drepte; min doua seturi (complete, min 8 piese/set) microfoane pentru tobe/percutie; min 5 microfoane wireless ; min 7 microfoane dinamice pentru instrument ; min 4 microfoane dinamice de voce cu fir; min 2 microfoane condensator de voce cu fir; .necesarul de cabluri aferent intregului eveniment. Backline: doua amplificatoare chitara + backup; un amplificator chitara bass; set complet tobe; un contrabas. Lumini: System lumini conventionale, compus din 8 buc blinder, 4 buc lumini rampa, 10 buc Led Par, dimmere; Sistem lumini inteligente, compus din 16 capete mobile; Comanda, set cabluri aferente. Led: 12 metri patrati panou led pentru interior, cu o rezolutie corespunzatoare unei distante de vizualizare minima de 10 metri, calculator, scaller: Electric: Sistem alimentare trifazat/monofazat pentru a fi alimentat din reteaua electrica existenta local.