Autoritatea contractantă, intenţionează, în temeiul art.68 alin.1 lit.h) şi alin.2 lit.b) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze prin procedura proprie, servicii de securitate constand in servicii de monitorizare sistem antiefractie, antiincediu si interventie rapida- Cod CPV 79711000-1 pentru urmatoarele obiective: Sediul Casei Judeţene de Pensii Timi...
Autoritatea contractantă, intenţionează, în temeiul art.68 alin.1 lit.h) şi alin.2 lit.b) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze prin procedura proprie, servicii de securitate constand in servicii de monitorizare sistem antiefractie, antiincediu si interventie rapida- Cod CPV 79711000-1 pentru urmatoarele obiective: Sediul Casei Judeţene de Pensii Timiş, situată în Timişoara ,str.Andrei Şaguna, nr.5A –efracţie şi incendiu ; Sediul Casei Locale de Pensii Lugoj, situată în Lugoj, str.Timişorii, nr.27-33 - efracţie; sediul Compartimentului de Expertiză Medicală, situate în Timişoara, str.Simion Bărnuţiu, nr.21, corp B, et.1 – efracţie ; Sediul Arhivei Casei Judeţene de Pensii Timiş, situat în Timişoara, str. Ioan Slavici, nr.64 – efracţie şi incendiu; Sediul Arhivei Casei Judeţene de Pensii Timiş, situat în Timişoara, Piaţa Mitropolit Alexandru Sterca Suluţiu(fosta P-ţa Vârful cu Dor), nr.2 – efracţie şi incendiu, servicii de paza umană - protecţie a bunurilor-Cod CPV 79713000-5 pentru obiectivele situate in Timisoara - str. Andrei Şaguna nr. 5A si Timişoara - Str. Simion Bărnuţiu nr. 21 corp B, si servicii transport valori monetare Cod CPV 79713000-5 pentru Casa Judeţeană de Pensii Timiş, situată în Timişoara str. Andrei Saguna nr. 5A si pentru Casa Locală de Pensii Lugoj situată în Lugoj str. Timişorii nr. 27-33 , in vederea asigurarii securitatii si sigurantei institutiei si a entitatilor din subordinea acesteia. Achiziţia se va face din catalogul electronic de produse, servicii şi lucrări disponibil în aplicaţia SICAP( SEAP¬). In aceste condiţii, prestatorii de servicii de securitate sunt invitaţi să depună în acest catalog electronic, oferta de preţ şi principalele caracteristici tehnice ale serviciilor de securitate ofertate, în conformitate cu caietul de sarcini, până cel târziu la data de 22.01.2020.