Autoritate contractantă, intenţionează să achiziţioneze servicii de securitate pentru asigurarea protecţiei şi securităţii clădirilor şi bunurilor propii, după cum urmează:
1.–obiect principal,,Servicii de pază,, cod CPV 79713000-5 constând în pază umană si protecţie a bunurilor pentru obiectivele sediul Casei Judetene de Pensii Timiş, situat in Timisoara - str. Andrei Şaguna nr. 5A, judetul Timiş si sediul Compartimentului...
Autoritate contractantă, intenţionează să achiziţioneze servicii de securitate pentru asigurarea protecţiei şi securităţii clădirilor şi bunurilor propii, după cum urmează:
1.–obiect principal,,Servicii de pază,, cod CPV 79713000-5 constând în pază umană si protecţie a bunurilor pentru obiectivele sediul Casei Judetene de Pensii Timiş, situat in Timisoara - str. Andrei Şaguna nr. 5A, judetul Timiş si sediul Compartimentului de expertiză medicală situat în Timişoara - Str. Simion Bărnuţiu nr. 21 corp B
2.- obiect secundar ,,Servicii de transport valori monetare ,,cod CPV 79713000-5,, constând în activităţi de insoţire casier/ transport valori monetare pentru trasee în Timişoara, astfel: sediu Casa Judeţeană de Pensii Timiş, situată în Timişoara str. Andrei Saguna nr. 5A –Trezoreria Timisoara si retur
3.-obiect secundar ,,Servicii de monitorizare sisteme de alarmare antiefractie, antiincediu si interventie rapida,,- Cod CPV 79711000-1 pentru urmatoarele 6 obiective: Sediul Casei Judeţene de Pensii Timiş, situat în Timişoara, str.Andrei Şaguna, nr.5A – efracţie şi incendiu; Sediul Casei Locale de Pensii Lugoj, situat în Lugoj, str.Timişoarei, nr.27-33 - efracţie; sediul Compartimentului de Expertiză Medicală, situat în Timişoara, str.Simion Bărnuţiu, nr.21, corp B, et.1 – efracţie ; Arhiva Casei Judeţene de Pensii Timiş, situată în Timişoara, str. Ioan Slavici, nr.64 – efracţie şi incendiu; Arhiva Casei Judeţene de Pensii Timiş, situată în Timişoara, Piaţa Mitropolit Alexandru Sterca Suluţiu (fosta P-ţa Vârful cu Dor), nr.2 – efracţie şi incendiu, Arhiva Casei Locale de Pensii Lugoj, situată în Lugoj, str.Tesătorilor, nr.17 – efracţie,
urmând să încheie un contract de achizitie publică de servicii de securitate, pe perioada estimată 01.05.2022 - 31.12.2022, cu posibilitatea de prelungire pe perioada 4 luni, respectiv 01.01.2023-30.04.2023, la solicitarea beneficiarului, în condiţiile art.165 alin.1 din HG.nr.395/2016, în vederea asigurarii securităţii şi siguranţei instituţiei şi a serviciilor publice din subordinea acesteia.
Autoritatea contractantă organizează, în temeiul art.68 alin.1 lit.h) coroborat cu art.111 alin.1 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare o procedură proprie de achiziţie publică. Achiziţia serviciilor de securitate se va initia din catalogul electronic de produse, servicii şi lucrări disponibil în aplicaţia SEAP¬ faţă de ofertantul desemnat câştigător în această procedură. In aceste condiţii, prestatorii de servicii de securitate sunt invitaţi să depună în acest catalog electronic, oferta de preţ şi principalele caracteristici tehnice ale serviciilor de securitate ofertate, în conformitate cu caietul de sarcini, până cel târziu la data de 15.03.2022 .