Feedback
I.D.: 57312245

ACHIZITIE SERVICII DE SECURITATE -PROCEDURA PROPRIE 2

Data publicarii
26.05.21 Exista 268.173 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5
Termenul limita pentru depunere:
04.06.21
Pretul estimativ:
109.680,00 RON - 182.800,00 RON
Documente participare:
  1. documentatie de atribuire servicii de securitate2.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă, intenţionează, în temeiul art.68 alin.1 lit.h) şi art.111 alin.1 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze prin procedura proprie, servicii de securitate, după cum urmează: 1.–obiect principal,,Servicii de pază,, cod CPV 79713000-5 constând în pază umană si protecţie a bunurilor pentru obiectivele sediul Casei Judetene de Pensii T...
Autoritatea contractantă, intenţionează, în temeiul art.68 alin.1 lit.h) şi art.111 alin.1 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze prin procedura proprie, servicii de securitate, după cum urmează: 1.–obiect principal,,Servicii de pază,, cod CPV 79713000-5 constând în pază umană si protecţie a bunurilor pentru obiectivele sediul Casei Judetene de Pensii Timiş, situat in Timisoara - str. Andrei Şaguna nr. 5A, judetul Timiş si sediul Compartimentului de expertiză medicală situat în Timişoara - Str. Simion Bărnuţiu nr. 21 corp B 2.- obiect secundar ,, Servicii de transport valori monetare ,, cod CPV 79713000-5 constând în activităţi de insoţire casier/ transport valori monetare pentru trasee în Timişoara, astfel: sediu Casa Judeţeană de Pensii Timiş, situată în Timişoara str. Andrei Saguna nr. 5A –Trezoreria Timisoara si retur 3.-obiect secundar ,,Servicii de monitorizare sisteme de alarmare antiefractie, antiincediu si interventie rapida,,- Cod CPV 79711000-1 pentru urmatoarele 6 obiective: Sediul Casei Judeţene de Pensii Timiş, situat în Timişoara ,str. Andrei Şaguna, nr.5A – efracţie şi incendiu; Sediul Casei Locale de Pensii Lugoj, situat în Lugoj, str.Timişoarei, nr.27-33 - efracţie; sediul Compartimentului de Expertiză Medicală, situat în Timişoara, str.Simion Bărnuţiu, nr.21, corp B, et.1 – efracţie ; Arhiva Casei Judeţene de Pensii Timiş, situată în Timişoara, str. Ioan Slavici, nr.64 – efracţie şi incendiu; Arhiva Casei Judeţene de Pensii Timiş, situată în Timişoara, Piaţa Mitropolit Alexandru Sterca Suluţiu (fosta P-ţa Vârful cu Dor), nr.2 – efracţie şi incendiu, arhiva Casei locale de Pensii Lugoj, situată în Lugoj str.Tesătorilor nr.17, judetul Timiş, - efracţie, urmând să contract de achizitie publică de servicii de securitate, pe perioada estimată 01.07.2021 - 31.12.2021, cu posibilitatea de prelungire pe perioada 4 luni, respectiv 01.01.2022-30.04.2022, la solicitarea beneficiarului, în condiţiile art.165 alin.1 lit.d) din HG.nr.395/2016, în vederea asigurarii securităţii şi siguranţei instituţiei şi a serviciilor publice din subordinea acesteia. Persoana de contact : - d-na Szoke Melinda - Ecaterina-director executiv adjunct, telefon +40 256308080, interior 335, adresa e-mail : melinda.szoke@cnpp.ro - d-na Vădean Giulia -consilier achiziţii publice, tel.+40 256308080, interior 107, adresa e-mail : achizitii.tm@cnpp.ro
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu