Oferta refuzata: Achiziţia presupune prestarea următoarelor servicii: Promovarea Municipiului Braşov în România prin televiziune şi canalele Social Media Destinaţia Anului, Segment 12 minute filmat în Municipiul Braşov şi difuzat pe PROTV în cadrul emisiunii "La Măruţă" , Calendar de promovare Social Media Destinaţia Anului (instagram, tik-tok, facebook, youtube, linkedin) generând peste 500 mii de vizualizări în România,
P...
Oferta refuzata: Achiziţia presupune prestarea următoarelor servicii: Promovarea Municipiului Braşov în România prin televiziune şi canalele Social Media Destinaţia Anului, Segment 12 minute filmat în Municipiul Braşov şi difuzat pe PROTV în cadrul emisiunii "La Măruţă" , Calendar de promovare Social Media Destinaţia Anului (instagram, tik-tok, facebook, youtube, linkedin) generând peste 500 mii de vizualizări în România,
Pachet promovare incoming : Realizarea unei pagini dedicate de promovare pentru Municipiul Braşov pe www.best-of-romania.com, a cărui lansare va avea loc în această vară , Includerea Municipiului Braşov în 3 recomandări de itinerarii România de pe acest site., Organizare info-trip cu mega-youtuber internaţional (>1 milion abonati) pentru a realiza un material youtube despre România, Influencerul se va opri la Braşov unde va realiza materiale filmate pe care le va include in filmul de prezentare al României postat pe https://www.youtube.com/c/HONESTGUIDE. De asemenea va realiza materiale video scurte exclusiv despre Brasov pentru canalele Instagram si Tik-Tok Best-of-Romania adresate publicului european de limba engleză, dar şi pentru canalele social media Destinaţia Anului (Facebook, Instagram, Tik-Tok, Linked-in, Youtube), adresate publicului de limba româna. Garantarea a peste 1 milion vizualizari
Achizitia se realizeaza conform ofertei nr. 58206/10.04.2024 depusa de SC The Engine Marketing SRL.