Obiectul contractului il constituie prestarea de servicii de proiectare conform HG nr. 907/ 2016, la faza de proiect tehnic (PT+DDE), documentatii pentru obtinera avizelor si acordurilor conform C.U. P.A.C., executie de lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului in cadrul proiectului " P.T. SI EXECUTIE AMENAJARE PARC FLORILOR 1 - ORAŞUL RÂŞNOV, JUD.BRASOV".
Contractul presupune elaborarea proiectului tehnic co...
Obiectul contractului il constituie prestarea de servicii de proiectare conform HG nr. 907/ 2016, la faza de proiect tehnic (PT+DDE), documentatii pentru obtinera avizelor si acordurilor conform C.U. P.A.C., executie de lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului in cadrul proiectului " P.T. SI EXECUTIE AMENAJARE PARC FLORILOR 1 - ORAŞUL RÂŞNOV, JUD.BRASOV".
Contractul presupune elaborarea proiectului tehnic conform prevederilor legale in vigoare HG nr.907/2016 (caiete de sarcini , liste de cantitati de lucrari elaborate pe baza articolelor de deviz din normativele tehnice, estimare de pret la nivel de proiect tehnic, etc), documentatia tehnica pentru executia lucrarilor, documentatia pentru obtinerea avizelor si acordurilor, P.A.C. , executia lucrarilor de reamenajare a parcului şi locului de joacă pentru copii Florilor 1 - Oras Rasnov si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor. Garantia acordata lucrarilor este de 24luni.
Descrierea detaliata a obiectului contractului este disponibila in documentatia de atribuire
Valoarea estimata: 1.035.957,91 lei fara TVA, compusa din:
- Servicii de proiectare si asistenta tehnica – 67.772,95 lei fara TVA
- Lucrari de executie 968.184,96 lei fara TVA
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat – Sectiunea I.1),respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Solicitari de clarificari/Intrebari/comunicari" din cadrul anuntului de participare simplificat.
Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: termenul limita este: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare simplificat.