Obiectul prezentei proceduri constă în atribuirea unui contract având ca obiect execuţia de lucrări si prestarea de servicii de proiectare, respectiv:
Servicii de proiectare si asistenţă tehnică continând fazele/activitatile:
- Elaborare documentaţie pentru obţinerea avizelor si acordurilor conform Certificatului de Urbanism si obţinerea avizelor
- Elaborare/Actualizare studii si expertize
- Documentatie Tehnica pent...
Obiectul prezentei proceduri constă în atribuirea unui contract având ca obiect execuţia de lucrări si prestarea de servicii de proiectare, respectiv:
Servicii de proiectare si asistenţă tehnică continând fazele/activitatile:
- Elaborare documentaţie pentru obţinerea avizelor si acordurilor conform Certificatului de Urbanism si obţinerea avizelor
- Elaborare/Actualizare studii si expertize
- Documentatie Tehnica pentru obtinerea Autorizatiei de Construire (D.T.A.C.)
- Proiect de organizare a executiei lucrarilor (P.O.E),
- Proiect pentru autorizarea lucrarilor de demolare (P.A.D), daca este cazul
- Proiect Tehnic de execuţie,
- Elaborare Detalii de Execuţie
- Elaborare Caiete de Sarcini pe specialităţi
- un program de lucru (tip Gantt) pentru proiectare si executie lucrări cu descrierea pe scurt a activitătilor principale, aratand ordinea si durata in care se vor realiza lucrările,
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor (inclusiv fazele determinante şi modificări ale proiectului),
- Întocmire raport la terminarea executiei,
- Programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp
- proiect „as-built”
- Verificarea documentatiei potrivit prevederilor legale pentru cerinţele de calitate de specialişti atestaţi în condiţiile legii.
Alte servicii incluse in oferta
- Proiectantul va întocmi orice documentaţie pentru obţinerea de acorduri şi avize, care sunt solicitate de organisme autorizate, chiar dacă acestea nu au fost menţionate în certificatul de urbanism ca fiind necesare, fără costuri suplimentare.
- proiectantul va actualiza devizele generale conform legislaţiei în vigoare, la solicitarea scrisă a beneficiarului, fara costuri suplimentare.
Execuţie lucrări de extindere si reabilitare cresa.
Durata serviciilor de proiectare este de 3 luni de la data emiterii ordinului de incepere, avand termen limita de finalizare data de 15.02.2020
Durata de executare a lucrarilor este de 12 luni de la data emiterii ordinului de incepere a executiei , finalizate pana cel tarziu 31.03.2021
Durata contractului este pana in 31.03.2021.
Asistenta tehnica din partea proiectantului va fi pe toata durata de executie a lucrarilor.
Investitia este finantata prin POR 2014-2020 Axa 10-10.1 Investitiile in educatie,in formare inclusiv in formare profesionala pentru dobandirea de competente si invatare pe tot parcursul vietii prin dezvoltarea infrastructilor de educatie si formare, Cod smis 121077 Proiect: „Extindere, reabilitare si dotare Cresa la nivelul Municipiului Blaj"
Numarul de zile până la care ofertanţii pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10 zile. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.