Achizitie Servicii de proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului privind obiectivul de investiţii ,,Îmbunătăţirea fondului construit pentru DGPI – renovare integrată imobil C.A. Rosetti (Rosetti Green),, cod proiect C5-B1-28 cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B1/1 , Componenta 5- Valul renovării, Axa 2-Schema de Granturi...
Achizitie Servicii de proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului privind obiectivul de investiţii ,,Îmbunătăţirea fondului construit pentru DGPI – renovare integrată imobil C.A. Rosetti (Rosetti Green),, cod proiect C5-B1-28 cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B1/1 , Componenta 5- Valul renovării, Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice Operaţiunea B.1 renovarea integrată (consolidare seismică şi renovare energetică moderată) a clădirilor publice
Valoarea estimată este de 16.062.922,27 lei, fără TVA, şi este compusă din:
- Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică – 554.791,23 lei
- Cheltuieli pentru investiţia de baza: 15.508.131,04 lei
Valoarea estimată a contractului nu cuprinde suma aferentă cheltuilelilor diverse şi neprevăzute.
Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările şi completarile ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 12 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă stabileste termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţii suplimentare: cu 6 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor