Feedback
I.D.: 28566097

Achizitie servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor la obiectivul de investiţii "Modernizare drum vicinal Calea Ivascanilor” in comuna Metes, localitatea Ampoita, jud Alba.

Data publicarii
31.05.18 Exista 91.479 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1 79415200-8 71247000-1 45233000-9
Termenul limita pentru depunere:
06.06.18
 
 
Documente participare:
  1. 11-MC1001026.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului constă în prestarea de servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor în vederea implementării investiţiei "Modernizare drum vicinal Calea Ivascanilor”, investiţie finanţată prin Programul Naţional de Dezvoltare Rurală, Axa LEADER, Submăsura 19.2 M1/6B - Servicii de bază pentru economia şi populaţia rurală. Contractul de servicii cuprinde următo...
Obiectul contractului constă în prestarea de servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor în vederea implementării investiţiei "Modernizare drum vicinal Calea Ivascanilor”, investiţie finanţată prin Programul Naţional de Dezvoltare Rurală, Axa LEADER, Submăsura 19.2 M1/6B - Servicii de bază pentru economia şi populaţia rurală. Contractul de servicii cuprinde următoarele activităţi: Activitatea 1: Elaborarea Proiectului Tehnic şi a Detaliilor de execuţie Activitatea 2: Elaborarea Documentaţiilor necesare obţinerii Autorizaţiilor de construire / Organizare a execuţiei conform Legii 50/1991 Activitatea 3: Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor, până la semnarea Procesului Verbal de recepţie la terminarea lucrărilor Durata de prestare a activităţilor din cadrul contractului este de: 60 de zile de la data semnarii contractului şi până la data predării tuturor livrabilelor pentru activităţile A1 - A2 Pana la data semnarii Procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor pentru Activitatea 3. În vederea reflectării termenelor de prestare cât mai fidel în oferta tehnică, de către toţi ofertanţii, aceştia vor ţine cont la întocmirea graficului de prestare de respectarea următoarelor termene: Termenul de predare pentru livrabile din cadrul Activităţilor 1 si 2 nu va depăşi 60 zile de la debutul contractului; Asistenţa tehnică din partea proiectantului va fi eşalonată pe o perioadă de 12 luni (365 zile) de la data finalizării Activităţii 3. Descrierea succintă a investiţiei, în conformitate cu Documentatia de autorizare a lucrarilor de interventie si Studiul de Fezabilitate Investiţia propune realizarea unor lucrări de intervenţii la drum vicinal Calea Ivascanilor si construire pod, concretizate in modernizări ale componentelor acesteia si construire pod nou după cum urmează: Modernizare drum vicinal Calea Ivascanilor presupune realizarea următoarelor lucrări de intervenţii si constructii: Modernizare drum vicinal Calea Ivascanilor Construire pod peste Valea Ampoitei OBIECTUL 1 - MODERNIZARE DRUM VICINAL CALEA IVASCANILOR Lucrări pentru corectia si imbunatatirea elementelor geometrice Lucrări pentru aducerea structurii rutiere la parametrii tehnici corespunzatori Lucrări pentru amenajarea acostamentelor/incadrarilor Lucrări pentru amenajarea intersectiilor cu alte drumuri laterale Lucrări pentru colectarea si evacuarea apelor pluviale Lucrări pentru siguranta circulatiei OBIECTUL 2 - CONSTRUIRE POD Pod pe grinzi prefabricate din beton precomprimat tip ?42 avand 8.00 lungime. Culei, ziduri de garda, ziduri intoarse din beton armat. Fundatii la culei din beton monolit. Suprabetonare grinzi cu beton armat. Hidroizolatie si doua strauri asfaltice din BAP16 Aripi si fund pereat din gabioane. 3. CONDIŢII REFERITOARE LA CONTRACT Garanţia de bună execuţie se va constitui de către Contractant in termen de 5 zile de la data semnării contractului de servicii. Valoarea garanţiei de buna executie este de 10% (5% PENTRU IMM ) din valoarea contractului fără TVA. Modul de constituire, condiţiile de reţinere şi de restituire ale garanţiei de bună execuţie sunt cele prevăzute la articolele 40, 41 şi 42 din HG nr. 395/2016. Condiţiile contractuale raportate la modelul de contract propus de către Autoritatea Contractantă, asumate de către ofertant vor fi anexate ofertei. 4. CONDIŢII DE PARTICIPARE Pentru a putea participa la procedura de atribuire, ofertanţii împreună cu terţii sustinători şi subcontractanţii acestora trebuie să dovedească: neîncadrarea în motivele de excludere prevăzute la Articolele 164, 165, 167, 59 şi 60 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. (Modalităţi de îndeplinire- Declaratia formular 1); o formă de înregistrare in conditiile legii in tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in nici una din situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile ce fac obiectul contractului. (Modalităţi de îndeplinire : copie dupa certificatul ORC nu mai veche de 30 de zile de la data ofertei); ca au prestat, in ultimii 3 ani (calculat de la data limita de depunere a ofertelor), in cadrul unuia sau mai multor contracte, servicii similare in valoare totala cumulata de minim 9.000 lei (exclusiv TVA). Prin servicii similare ofertantii vor intelege servicii de proiectare la faza Proiect Tehnic si/sau Documentatie de Autorizare si/sau servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului, pentru lucrari de drumuri. Modalităţi de îndeplinire - copii dupa contracte similare in ultimii 3 ani, recomandari, PV predare servicii, orice alt document relevant. 5. CRITERII DE ATRIBUIRE Criteriul de atribuire: pretul cel mai mic Acest criteriu asigura cea mai buna utilizare a fondurilor aflate la dispozitia autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. 6. PREZENTAREA OFERTEI Ofertantii vor intocmi propunerea tehnica astfel incat sa se asigure posibilitatea verificarii corespondentei acesteia cu cerintele prevazute in prezentul Caiet de sarcini si in anexele acestuia. Astfel, Propunerea tehnica va respecta conţinutul prezentat în continuare, astfel încât să se demonstreze această corespondenţă. Ofertanţii care participă la procedura de atribuire inteleg sa ofere numai servicii care sa indeplineasca cerintele minime specificate in prezentul Caiet de sarcini. 6.1. Modul de prezentare a propunerii tehnice Propunerea tehnica va avea urmatoarea structura: 1. Gradul de intelegere a cerintelor din caietul de sarcini si a solutiilor tehnice stabilite la faza de documentatia de avizare a lucrarilor de interventie respectiv studiu de fezabilitate. Ofertantul va demonstra ca a inteles cerintele Autoritatii Contractante solicitate in cadrul achizitiei si va prezenta in cadrul acestui capitol urmatoarele: Contextul investitiei, asa cum este inteles de catre ofertant, Descrierea succinta a activitatilor solicitate de Autoritatea Contractanta cu referire in special la livrabilele necesare a fi furnizate de catre ofertant precum si la continuturile cadru ale acestora, impuse de legislatia actuala. De asemenea vor fi detaliate principalele atribuţii asumate de ofertant pentru ducerea la îndeplinire a asistenţei tehnice din cadrul Activităţii 3. Identificarea caracteristicilor tehnice ale investitiei si detalierea lor in vederea demonstrarii gradului de intelegere a solutiilor tehnice din documentatia de avizare a lucrarilor de interventie. 2. Metodologia de prestare a serviciilor cu detalierea activitatilor si a subactivitatilor necesare realizarii proiectului. Ofertantul va prezenta o metodologie de prestare coerenta, concreta, completa si realista privind modul de abordare a fiecarei activitati, astfel incat sa fie atinse obiectivele contractului. Metodologia de prestare va cuprinde cel putin urmatoarele: Descrierea de ansamblu a abordarii propuse de ofertant in vederea indeplinirii cerintelor din Caietul de sarcini, inclusiv lista sub-activitatilor necesare de intreprins in cadrul activitatilor pentru atingerea obiectivelor. Ofertantul va descrie principalele acţiuni pe care le va realiza pe linie de planificare şi alocare a resurselor specializate pentru atingerea obiectivelor proiectului. Pentru fiecare activitate din cadrul contractului, ofertantul va propune un număr de subactivităţi relevante. Descrierea subactivităţilor cu justificarea necesităţii intreprinderii acestora pentru atingerea rezultatelor proiectului şi evidenţierea problemelor pe care le rezolvă. Ofertantul va propune doar subactivităţi relevante în derularea contractului. Pentru fiecarea subactivitate, ofertantul va prezenta: justficarea necesitatii intreprinderii respectivei sub-activitati, contributia la atingerea rezultatelor. problemele identificate pe care le rezolva. modul de derulare, coordonarea cu alte subactivitati (în graficul Gantt) personalul de specialitate implicat şi modul de alocare a resurselor (în graficul Gantt) Sub-activitatile ce nu vor fi prezentate in acest fel si nu contribuie la realizarea obiectului contractului nu vor fi considerate relevante. Graficul Gantt, cu secventierea tuturor activitatilor si subactivitatilor, cu alocarea resurselor pentru fiecare activitate si subactivitate, cu evidentierea drumului critic de implementare, a gradului de corelare dintre activitati si subactivitati, urmarind legaturile si realatiile intre acestea. Graficul Gantt va fi întocmit de fiecare ofertant şi va permite identificarea cu uşurinţă a tuturor activitatilor si subactivitatilor propuse, a reperelor temporale de prestare, a resurselor alocate fiecarei subactivitati, a modului de derulare a subactivitatilor si a coordonarii dintre acestea. Modul de alocare a resurselor in graficul Gantt va permite identificarea modului de fundamentare a pretului din devizul financiar. In acest sens, in vederea corelarii devizului financiar cu graficul Gantt, recomandam o alocare de tip ore/expert (sau procentaj din zi lucratoare/expert) pentru fiecare subactivitate. Identificarea coordonării dintre subactivităţile relevante în Graficul Gantt va fi posibila atât grafic cat si descriptiv, prin indicarea concreta a modului de conditionare dintre acestea. 3. Lista personalului implicat in derularea contractului, cu nominalizarea specialistilor pe domeniile relevante evidentiate in cadrul criteriilor de atribuire, insotita de documente justificative care sa demonstreze calificarea, experienta profesionala si disponibilitatea personalului. Pentru prestarea serviciilor de proiectare la un nivel ridicat de calitate, Ofertantul trebuie să deţină sau să aibă acces la personal de specialitate, cu respectarea cerinţelor minime, definite mai jos: Ingineri specializaţi în proiectarea construcţiilor de cai ferate drumuri si poduri Cerinţe pentru personalul implicat: Personal de specialitate
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Lucrările aferente investitiei "Modernizare Drum Vicinal Calea Ivascanilor" , Comuna Metes, Judetul Alba ”, 10.12.18
Achiziţie dotări pentru obiectivul de investiţii "Amenajare clădire centre sociale fără cazare pentru persoane vârstnice, Oraş Zlatna" 31.08.21
Achiziţie dotări pentru obiectivul de investiţii "Amenajare clădire centre sociale fără cazare pentru persoane vârstnice, Oraş Zlatna" 16.08.21
Achiziţie dotări pentru obiectivul de investiţii "Amenajare clădire centre sociale fără cazare pentru persoane vârstnice, Oraş Zlatna" 16.08.21
Achiziţie dotări pentru obiectivul de investiţii "Amenajare clădire centre sociale fără cazare pentru persoane vârstnice, Oraş Zlatna" 15.07.21
Achiziţie dotări pentru obiectivul de investiţii "Amenajare clădire centre sociale fără cazare pentru persoane vârstnice, Oraş Zlatna" 15.07.21
Achiziţie dotări pentru obiectivul de investiţii "Amenajare clădire centre sociale fără cazare pentru persoane vârstnice, Oraş Zlatna" 28.02.22
Executie lucrari pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare varaianta ocolitoare DC 78"  
Servicii de proiectare pentru elaborarea documentaţiilor tehnico-economice faza PT+DE+DTAC, asistenţă tehnică şi verificarea tehnică pe specialităţi a proiectului pentru obiectivul de investiţii "Lucrări de intervenţie în vederea creşterii eficienţei energetice a blocurilor B2, S9, 9, 10, 25 din oraşul Zlatna"  
Atribuirea contractului de proiectare, verificare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea calităţii vieţii în oraşul Zlatna", component A "Centru Cultural Multifuncţional"