Feedback
I.D.: 55089443

ACHIZITIE SERVICII DE PRELUCRARE ARHIVISTICA

Data publicarii
16.03.21 Exista 271.313 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79995100-6
Termenul limita pentru depunere:
23.03.21
Pretul estimativ:
69.300,00 RON - 100.100,00 RON
Documente participare:
  1. DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE 17653_17655_2021.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In calitate de autoritate contractantă CJP TIMIS, intentioneaza, in temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze direct, servicii de prelucrare arhivistica - cod CPV 79995100-6, urmand a se incheia un contract de prestari servicii, pe perioada estimată de 9 luni (01.04.2021-31.12.2021), cu posibilitate de prelungire în temeiul art.165 ali...
In calitate de autoritate contractantă CJP TIMIS, intentioneaza, in temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze direct, servicii de prelucrare arhivistica - cod CPV 79995100-6, urmand a se incheia un contract de prestari servicii, pe perioada estimată de 9 luni (01.04.2021-31.12.2021), cu posibilitate de prelungire în temeiul art.165 alin.1 lit.d) din H.G nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, în limita fondurilor bugetare alocate cu aceasta destinaţie. Modalitatea de achizitie : Achiziţia serviciilor de prelucrare arhivistica se va realiza din Catalogul electronic de produse, servicii si lucrari disponibil în aplicaţia SICAP(SEAP). In acest condiţii, autoritatea contractantă, invită operatorii economici autorizaţi interesaţi să posteze în acest catalog electronic, până cel târziu la data de 23.03.2021, oferta de preţ si principalele activitati ce urmează a fi prestate, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Autoritatea va iniţia achiziţie din catalogul electronic disponibil în aplicaţia SICAP (SEAP), cu operatorul economic a cărui ofertă a fost declarată completă, conformă şi câştigătoare, iar la formalităţilor legale în aplicatia SICAP (SEAP), va incheia contract de prestari servicii de prelucrare arhivistică. Datele inserate în caietul de sarcini şi oferta conformă, devin clauze contractuale obligatorii pentru ofertantul declarat câştigător .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu