Feedback
I.D.: 63555067

Achizitie servicii de montare produse de iluminat festiv ornamental sărbători de iarnă 2021–2022

Data publicarii
26.11.21 Exista 114.985 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45316110-9 45310000-3
Pretul estimativ:
15.600,00 RON - 15.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie servicii de montare a instalaţiilor pentru iluminat festiv ornamental,pe raza comunei Vulturu,judeţul Vrancea,cu ocazia sărbătorilor de iarnă 2021–2022,având inclus materialele şi manopera.Serviciile necesare a fi prestate implică urmatoarele operaţii: montare echipamente si instalaţii pentru iluminat festiv ornamental,respectiv 52 instalaţii stradale;sa asigure toate materialele necesare montarii echipamentelor s...
Achizitie servicii de montare a instalaţiilor pentru iluminat festiv ornamental,pe raza comunei Vulturu,judeţul Vrancea,cu ocazia sărbătorilor de iarnă 2021–2022,având inclus materialele şi manopera.Serviciile necesare a fi prestate implică urmatoarele operaţii: montare echipamente si instalaţii pentru iluminat festiv ornamental,respectiv 52 instalaţii stradale;sa asigure toate materialele necesare montarii echipamentelor si instalaţiilor pentru iluminat festiv ornamental (sistem de prindere, cablu de alimentare, şufă, faşete, cleme. etc.).Alimentarea instalaţiei de iluminat festiv ornamental se va face din instalatia de iluminat public. Prestatorul are obligatia respectarii legislatiei,normelor,prescripţiilor si regulamentelor in vigoare care conţin prevederi referitoare la igiena si protecţia muncii,protecţia mediului,prevenirea si combaterea incendiilor,specifice activităţilor în domeniu,prin luarea tuturor măsurilor ce se impun în vederea îndeplinirii obiectului achiziţiei,precum şi de protejare a personalului propriu,fiind direct raspunzator de eventualele accidente aparute in timpul prestarii serviciilor.Prestatorul este pe deplin răspunzator atât pentru siguranţa tuturor operaţiunilor şi metodelor de prestare utilizate,cât şi de calificarea personalului folosit pe durata prestării serviciilor.Prestatorul va întocmi factura şi devizul de servicii.Plata serviciilor prestate se va face pe baza următoarelor documente:factura fiscală,in original;deviz,proces-verbal.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu