Feedback
I.D.: 55602296

ACHIZITIE SERVICII DE MENTENANTA SISTEME SI ECHIPAMENTE

Data publicarii
01.04.21 Exista 261.331 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45259000-7
Termenul limita pentru depunere:
07.04.21
Pretul estimativ:
12.880,00 RON - 19.320,00 RON
Documente participare:
  1. DOCUMENTATIE SERVICII DE MENTENANTA SISTEME SI ECHIPAMENTE.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Casa Judeţeană de Pensii Timiş, având sediul în Timişoara, str. Andrei Şaguna, nr.5A, judeţul Timiş, telefon +40 256308070, fax +40 256308082, adresa de e-mail: cjp-tm@pensiitimis.ro, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează, în temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze direct, servicii de mentenanţă sisteme şi echipament...
Casa Judeţeană de Pensii Timiş, având sediul în Timişoara, str. Andrei Şaguna, nr.5A, judeţul Timiş, telefon +40 256308070, fax +40 256308082, adresa de e-mail: cjp-tm@pensiitimis.ro, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează, în temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze direct, servicii de mentenanţă sisteme şi echipamente (sisteme de alarmare la efracţie şi incendiu, sisteme supraveghere video, sisteme eliberare numere de ordine, maşini de numărat bancnote)- cod CPV 45259000-7, urmând a se încheia un contract de prestări - servicii, pe perioada 01.05.2021-31.12.2021, cu posibilitate de prelungire până la data de 30.04.2022, conform art.165 alin.1 lit.d) din H.G nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modalitatea de achiziţie : Achiziţia directă a serviciilor de mentenenţă sisteme şi echipamente se va realiza din Catalogul electronic de produse, servicii şi lucrări disponibil în aplicaţia SICAP. În aceste condiţii, autoritatea contractantă, invită operatorii economici interesaţi să posteze în acest catalog electronic, oferta de preţ şi principalele caracteristici tehnice în conformitate cu caietul de sarcini, până cel târziu la data de 07.04.2021 . Persoane de contact : -d-na Szoke Melinda, e-mail : melinda.szoke@cnpp.ro , tel. 0256/308070 interior 335 . -d-na Vădean Giulia, e-mail: achizitii.tm@cnpp.ro, tel. 0256/308070 interior 107.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu