Feedback
I.D.: 55362367

ACHIZITIE SERVICII DE MENTENANTA SERVERE

Data publicarii
24.03.21 Exista 204.171 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50312310-1
Termenul limita pentru depunere:
02.04.21
Pretul estimativ:
17.480,00 RON - 26.220,00 RON
Documente participare:
  1. DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE MENTENANTA SERVERE.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Casa Judeţeană de Pensii Timiş, având sediul în Timişoara, str. Andrei Şaguna, nr.5A, Judeţul Timiş, cod poştal 300119, telefon +40 256308070, fax +40 256308082, adresa de e-mail: cjp-tm@pensiitimis.ro, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează, în temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze direct în aplicaţia SICAP(SEAP) se...
Casa Judeţeană de Pensii Timiş, având sediul în Timişoara, str. Andrei Şaguna, nr.5A, Judeţul Timiş, cod poştal 300119, telefon +40 256308070, fax +40 256308082, adresa de e-mail: cjp-tm@pensiitimis.ro, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează, în temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze direct în aplicaţia SICAP(SEAP) servicii de intreţinere echipamente de reţea de date (servere) - cod CPV 50312310-1, urmând a se încheia un contract de prestări servicii de mentenanţa servere, pe perioada 01.05.2021 - 31.12.2021, cu posibilitate de prelungire până la data de 30.04.2021, in conformitate cu prevederile art.165 alin.1 lit.d) din H.G nr.395/2016 cu modificările şi completările ulterioare. Modalitatea de achizitie : Achiziţia directă a serviciilor de mentenenţa servere se va realiza din Catalogul electronic de produse, servicii si lucrari disponibil în aplicaţia SICAP(SEAP). In aceste condiţii, autoritatea contractantă, invită operatorii economici interesaţi să posteze în acest catalog electronic, oferta de preţ şi principalele caracteristici tehnice în conformitate cu caietul de sarcini, până cel târziu la data de 02.04.2021. Persoane de contact : -d-na Melinda Szoke, adresă de e-mail : melinda.szoke@cnpp.ro , tel. 0256/308070 int.335 -d-na Giulia Vădean, adresă de e-mail: achizitii.tm@cnpp.ro, tel. 0256/308070 int.107
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu