Feedback
I.D.: 45035385

Achizitie servicii de mentenanţă document management

Data publicarii
04.03.20 Exista 1.008.716 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267000-4
Pretul estimativ:
19.000,00 RON - 19.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
să ofere servicii de mentenanţă şi suport tehnic pentru aplicaţiile care rulează pe următoarele versiuni : - Microsoft Sharepoint 2010/2013/2016/2019/online. pentru platformele menţionate mai sus să efectueze următoarele servicii : - analiza şi rezolvarea problemelor de infrastructură incluzând server de baze de date SQL, server de Sharepoint - analiza funcţionalităţi şi tehnologii noi şi prezentarea lor către beneficiar...
să ofere servicii de mentenanţă şi suport tehnic pentru aplicaţiile care rulează pe următoarele versiuni : - Microsoft Sharepoint 2010/2013/2016/2019/online. pentru platformele menţionate mai sus să efectueze următoarele servicii : - analiza şi rezolvarea problemelor de infrastructură incluzând server de baze de date SQL, server de Sharepoint - analiza funcţionalităţi şi tehnologii noi şi prezentarea lor către beneficiar pentru a decide necesitatea implementării lor - analiză şi investigare probleme sesizate beneficiar în cadrul aplicaţiilor dezvoltate pe platformele enumerate mai sus - rezolvare probleme de funcţionare în cadrul aplicaţiilor dezvoltate pe platformele enumerate prin modificarea configurărilor sau codului sursă ( pus la dispoziţie de către beneficiar) - dezvoltări de funcţionalităţi noi reduse ca mărime, cu încadrarea în orele de suport lunar. să desfăşoare activitatea de mentenanţă şi suport atât la sediul beneficiarului (la nevoie), dar şi prin conectare la distanţă, pentru a eficientiza rezolvarea solicitărilor apărute. Comunicarea între beneficiar şi prestator se va realiza prin următoarele metode : - discuţie directă la sediul beneficiarului - telefon - e-mail să respecte următorii timpi de răspuns: - incident minor ( fără impact asupra funcţionării) – timp de răspuns maxim 24 ore - incident mediu (nu determină oprirea funcţionării dar poate duce la
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
servicii mentenanţă document management  
Achiziţie de Servicii de suport IT&C 15.01.24
Soluţie financiară în vederea demarării achiziţiei: Mentenanţă hardware şi suport tehnic 08.11.23
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 17.08.21
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unor astfel de soluţii informatice. 13.07.20
Achiziţionarea Serviciilor de întreţinere şi asistenţă tehnică hardware şi software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle şi Quest Software instalat, cf Caietului de sarcini anexat si publicat pe www.mfinante.ro, rubrica achizitii_publice. 16.10.18
Servicii mentenanta echipamente peroferice ( imprimante, multifunctionale, scanere) aflatre in dotarea Directiei de Impozite si Taxe Locale Sector 5 Bucuresti 04.10.21
Servicii mentenanta echipamente peroferice ( imprimante, multifunctionale, scanere) aflatre in dotarea Directiei de Impozite si Taxe Locale Sector 5 Bucuresti 14.10.21
Servicii mentenanţă preventivă şi corectivă (mentenanţă şi administrare soft şi bază de date, întreţinere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-ONLINE – 2023-2025 07.12.23